Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Hvor ligger det? Altså ca hvor langt inn? Har forsøkt å finne det, men mulig jeg ikke er langt nok opp?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Det befinner seg mellom 5 og 8 cm opp rompehullet, på fremsiden (mot penis) går også ann å stimulere det fra utsiden på det område mellom pungen og rumpehullet:) det gjør jeg innimellom da jeg ikke har så lyst å ta inni der... :-O hehe. selvom effekten selvfølgelig er størst hvis man tar inni..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Å gjøre det i dusjen er en fin ting
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 så sant så sant:) nå er det ikke bare jeg som synes det er litt ekkelt å ta inni der men også han som ikke liker det. Derimot elsker han når jeg klemmer på det område mellom pung og rumpehull i det han kommer!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Samme med min, han elsker at jeg knar han der... Når det gjelder inni rompehullet trodde ikke min mann at han likt det heller, inntil jeg fikk grini meg til å prøve det på han. Nå elsker han det. Det er viktig at han slapper av, det er lettere i dusjen med varmt vann. Mange som synes det er homo og ikke liker det på grunn av det, men det har jo ingen ting med homo å gjøre..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Hva med deg, kjøttpølsa? Hvor er ditt G-punkt? (Regner med at du er en mann?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå