Gå til innhold

Oki,jeg trenger synspunkter nå!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er som følger: Svigermor bor 4 timer vekke fra oss,altså sønnen sin,barnebarn og meg da. I tillegg har hun sin datter på samme sted som oss,hun da med 3 barn. Vi skal vekk i julen,reiser i løpet av helgen og blir borte til etter jul,mens svigermor skal feire jul sammen med datter og barnebarn. Jeg snakket med hun i dag og sa att min datter skal ha santa lucia feiring i barnehagen i morgen tidlig,og spurte om hun ville være med,men neida hun sov så lenge så d rakk hun ikke,og i tillegg skulle hun ha d andre barnebarnet hjemme fra barnehagen. Hun gidder fader ikke tilbringe noen tid sammen med vår datter,er bare de andre barnebarna som teller,hun skal jo for fader feire jul sammen med de og være der i 2 uker,mens vi drar vekk og ser hun ikke...Syns d er trist att hun ikke vil være sammen med vårt barn frem til vi reiser,hun kunne jo bodd hos oss til lørdag for så å være 14 dager hos sin datter,arg blir irritert jeg!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenne rigjen det du forteller.

Jeg fikk gubben til å si fra til sin mor og det ble mye bedre etter det, hun hadde ikke tenkt over det. Var bare at de andre var eldst så de hadde hun vokst sammen med sa hun.

Tror det er bedre at din mann prater med sin mor enn at du prater med svigermor.

Syns også det er flott å lese et innlegg om noen som faktisk ønsker svigermor velkommen!

Lykke til og god jul!

Skrevet

Er det ikke sånn at kanskje de hadde "booka" svigermora di for en stund siden da? At det tilfeldigvis kræsja? :(

Bestill henne allerede nå til neste arrangement du , så har hun ivhertfall ingen unnskyldning når dagen har kommet! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...