Gå til innhold

Se her litt er dere snill...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hvor skal jeg begynne...

Jeg hadde el 15 eller 16 november, det er jeg 99,9 % sikker på for den vondten jeg får under el er ikke til å ta feil av.. Vi hadde masse sex den 15.

Så etter en uke fikk jeg små blødning, begynte som litt rosa på papiret så litt brunlig.. Deretter smått av blod videre... Nesten ingeting på bind.. Varte noen dager.. Kom litt, så stoppa da så på an igjen så stopp.....

Etter noen dager var det fullt stopp..

Så etter noen dager uten noe blod, så var det på an igjen med det samme... Varte 2-3 dager.. Denne gangen var det litt mer enn 1 gangen... Men ikke noe særlig vondt.

Jeg pleier vanligvis å ha innmari menssmerter, og ganske kraftige blødninger.. Men sånn var det ikke denne gang..

Dagen før jeg blødde litt andre gang så stakk det i magen... Puppene mine har ikke slutten å vere ømme, og har litt mensmurring og rar følelse i magen... Jeg er livredd for å ha innbilt svangerskap.. Og jeg er redd for å ta test... Det føles ut som der er noe i magen, kan vel vere el om jeg ikke er gravid, men har aldri kjent det sånn her.. Det kjennes på en måte ut som at det er noe som presser..

Va tror dere, noen som kan ha opplevd det samme???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testa nettopp og det sa ikke gravid så da var alt berre tilfeldigt da

Skrevet

er det lenge siden du sluttet med prev da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...