Gå til innhold

Må ut av denne leiligheten!! fort

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting er å være kvalm og utslitt pga graviditet. Men når man er så uheldig å leier av vietamesere så er alt håp ute om å bli kvitt kvalmen ser det ut som. De lager f*** meg mat hele døgnet. Skulle tro alle spiste til hver sin tid og aldri sammen. Før kunne vi sette på vifta så luktet det ikke så ille, men viften er ødelagt som mange andre ting her er, men som huseieren bruker år på å fikse. Mye av dette skulle han fikse da vi flyttet inn men det er ikke blitt gjort enda. Tror det er fordi vi er/var venner av dem. Eneste han gjør er øke leia etter eget behov. han har drlig råd, da øker vi leia fra 4000 til nesten 7000. kan ikke bo sånn. Er ingen ting jeg kan gjøre for å slippe matlukta deres, ingen plass jeg kan gå. De tar ikke hensyn, bryr seg ikke om at det faktisk bor folk under. Heldigvis skal vi på visning idag. håper vi får den leiligheten sånn at jeg kan ha litt energi til å gjøre ting. Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der bør du gå videre med..

Ta kontakt med leietager foreningen (eller noe slikt)

Han har ikke lov å sette opp leie mer enn 1 gang i året, og da skal det være minst 1 mnd varsel.

(hvis jeg ikke husker feil)

Kan også tenkes at dere slipper unna oppsigelses tida siden det er så mye feil som ikke har blitt fiksa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...