viertre + spire Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 1. er det bare sukker eller har man vann eller noe annet i?? 2. Noen gode tips til å få gryta helt ren igjen etterpå?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Bare sukker, varm opp på svak varme - tar litt tid =P Ha oppi vann etterpå og kok opp samtidig som du "skrubber" med stekespaden - funka her! Hadde litt på kanten og, med det fikk jeg skrapa vekk med stekespaden i oppvaskkummen.
Stjerne37 Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Bare sukker. Jeg koker ut vann på slutten så blir den like fin. Vær forsiktig,jeg fikk 2gradsforbrenning pga dette for 2 dager siden.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 jeg setter den bare under rennende varmt vann i kommen også er den like fin som ny. og som andre sa... vær ekstremt forsiktig. det er så sabla varmt. vi skal lage hus på søndag og bake pepperkaker. glææær meg.
viertre + spire Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2008 Da er det bare å sette i gang her Har allerede ett lite, men stygt arr på hånden fra jeg var liten og brente meg Så skal være veldig forsiktig. Gleder meg til å pynte, å sette det sammen er skikkelig kjedelig
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 jeg bruker karameller og monterer et hus på under 5 minutter:) Ikke noen brannskader heller. Smelter dem i en teflonkjele som man kun vasker opp som vanlig etterpå. Enklere blir det ikke å lage pepperkakehus:)
April07November09 Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 du kan ha en spisesje med vann i pannen.. da blir den ikke like fort brendt. bruk en teflonpanne så setter det seg ikke. hvis ikke du har det må du nok fram med stålull.. kokende vann hjelper.
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 1. bare sukker i steikepanna.. 2. jeg fyller steikepanna med vann og zalo og setter den på varm plate... med varmen så smelter sukkeret i panna igjen. skylder den og kjører samme runde et par ganger til for å få den helt ren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå