Gjest Trollbundet Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Hvilket problem prøvde dere det for? Synes dere det funket? Hvor mange nålestikk fikk dere? Hvor ble nålestikkene stukket,bak øret eller andre plasser? Hvor mye betalte dere?
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Jeg var til fysioterapaut pga senebetnnelse i begge armene. Han satte to nåler i hver arm og det føltes ut som at armene var plastposer fyllt med vann som ble stukket hull på! Helt sykt! Men ble bra av det! Tror det kostet 200 kr. Brukte også akupunktur under fødselen. Ei nål i ene foten. Jeg hadde så vondt at jeg ikke klarte å vri til andre foten så hun fikk satt i den. Jeg tror det hjalp :-P
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Ønsket akupunktur for å sette igang/modne livmor før fødsel, hadde i tillegg mye vann i kroppen som akupuktøren mente det skulle hjelpe for. Fikk en nål i hver ankel, på innsiden av knærne og innsiden av håndleddne. Fødte før jeg kom meg til neste time, vet jo ikke om det var akupunkturen som hjalp da;) Tror jeg betalte et sted mellom 3 og 400 kr.
*gruffalo* Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har hatt akupunktur i ryggen pga problemer med musklaturen der. Da satt han nåler rett i ryggen, lå med de i 20 min tror jeg samtidig som han tok noe strøm-greier i nålene slik at det skulle virke bedre. Det hjalp ved å slappe av i musklene, men jeg fikk ikke vekk smerten jeg hadde der. Betalte vel 2-300,- Jeg får også akupunktur hos homeopaten min, og det er nåler hun stikker i øret. Disse er bittesmå, og jeg har de i 1-2 uker. Disse setter hun mot mye forskjellig, bl.a stivhet i rygg, lite energi, vondt i mage +++ Føler jeg har god virkning av dette. Betaler 390,- for hver gang jeg er hos homeopaten, men da er det jo mer enn kun nålene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå