Peders mamma Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Jeg sliter skikkelig med hormoner, jeg er blitt så sippete ! Tåler ingenting før gråten er på vei....Kjenner meg selv nesten ikke igjen jeg...etter jeg ble gravid har jeg liksom bare blitt verre og verre. Hvordan skal dette gå ?! Slitsomt..
Peders mamma Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. desember 2008 glemte å si..er 21+2 i dag.
Babyenmin Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Har det helt sånn selv. Det er forferdelig. Blir også fort sinna. Ser rødt til tider, og så kommer tårene. Det tar virkelig på.
Sofapute Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Ja du snakker meg om hormoner. Jeg er rene bombenedslaget for tia. Kan bli skikkelig sint, og skjeller ut samboeren min ut for ganske teite og ubetydelige ting. Han har nå (endelig) lært seg å ikke ta det personlig, og så ler vi av det sammen etter en liten stund...hehe Å se ting på TV er helt umulig uten å begynne¨å gråte, samme hva det er...finner noe rørende eller trist i alt... helt forferdelig! Men litt morsomt er det jo også når jeg tenker meg om Var ganske hormonell i mitt forste svangerskap også, men ikke så gale som i dette... kan trøste deg med at det går over!! :-D Ikke fortvil. Prøv å le litt av deg selv og tenk positivt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå