Gjest Trollbundet Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Hvilket problem gjorde dere det for? Synes dere det hjalp? Hvor mange nålestikk ble tatt? Hvor ble nålestikkene tatt? Bak øret,eller andre plasser? Hvor mye betalte dere?
Gifteklar:0)) Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Fikk det da jeg gikk gravid på sykehuset. Hadde gådd over tiden og da tilbydde di meg det.Var vel for å starte fødselen tror jeg. Fikk fra kneet og ned, de satte en nål mellom negeln på lilletåa, og det var sinnsykt vondt. Begynte å blø, men på de andre stedene kjente jeg ingen ting.
Gjest Trollbundet Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Au,høres vondt ut! Jeg har skikkelig angst for nålestikk og sprøyter,fikk nettopp 5 stikk bak hvert øre! Og det var dritvondt når han stakk inn der det er brusk.Jeg måtte legge meg på gulvet,holdt på å besvime,var så nervøs!
Bippe77 Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 jeg tok akupungtur hver gang jeg gikk til jordmor i svangerskapet... for div ting... hadde litt vondt i nakken, så da satt hun for det.. også litt for kvalme.. og for å styrke bekkenet m.m kjempefornøyd jeg, for hadde virkelig ingen plager! Fikk under fødsel også, men vet ikke helt om jeg egentlig merket noen funksjon da... som regel ikke vondt, men kunne være litt ubehagelig noen ganger... spesielt når det nærmet seg fødsel... for da satt hun modningsakupungtur...
Grigri m/3 gutter Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Jeg prøvde det mot bekkenløsning. jeg fikk nåler helt nederst i ryggen, på hver bikinilinje foran, og på hver fot der tå nummer 2 og 3 begynte. Av og til var en nål vond å få satt, men stort sett gikk det greit. Jeg har nåleskrekk, men gjorde dette frivillig. Jeg syntes det hadde en virkning etter den andre eller tredje behandlingen, men så tok han ferie og det gikk 3 uker til jeg fikk neste time og da var effekten borte og kom ikke tilbake etter den timen. Jeg gikk over til homeopati etter det, og nå er jeg på osteopati. Her prøves alt! Tror muligens man må ha akupunktur litt oftere enn det jeg hadde. Prisen er sikert ikke interessant for deg da jeg bor i Frankrike.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Ja jeg har hatt to tupe akupunktuer, hun ene drev bare i øre...der ble det mye bortkasta penger. Så gikk jeg til hun som skriver fast i norsk ukeblad... Lill-Bente...hun visste hva hun gjorde. først var det å få kroppen i gang...var mensen på utur sa jeg fra noen nåler og dagen etter kom den. Jeg fikk "holde på" nåler da jeg gikk gravid en gang i uken de det første trimestret. så fikk jeg litt bekkenplager...hun satte nåler 1 gang i mnd for dette og det hjalp...første gang var jeg så dårlig de 3 første gangene etter behandlingen at jeg knapt klarte å gå, men så kjente jeg inenting senere i savngerskape og heller ikke etter på. Jeg fikk for å øke melkeproduksjonen...der sa hun at det virket hos halvparten av de som forsøkte...desverre var jeg av de dem ikke fungerte på.... Første time betalte jeg 700...de neste timene 400,- dvs her..hender at du ligger mer enn en time.....noen ganger to....noen ganger om det er i øret går du med nålen hjem.... Lill- Bente bruker både øret og hel kroppen + hodet. Det er få nåler jeg syns har vært vonde...og er de det kjennes det bare med det samme. Ja jeg har kjent at det virker, at spsielt livmoren jobbet..... også ble jeg trett, for plutselig å våkne full av energi.... Vær liit skeptisk, ha litt fornudt..virker det ikke innen noen månder...bytt...
hamsterpia Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Jeg fikk akupunktur da jeg hadde sklidd på isen og vridd ryggen. Var helt stiv. Var egentlig hos fysio pga. behandling av nakken, men hun så med en gang at jeg var hoven i korsryggen (dette var dagen etter at jeg var ute på isen!), og spurte om hun kunne få sette noen nåler på meg. Fikk en i nakken og resten i korsryggen -aner ikke hvor mange. Og et par timer etter behandling, var ryggen min helt fin igjen. Husker ikke hvor mye jeg betalte, for det er noen år siden. Men tror jeg betalte bare vanlig egenandel hos fysio.
Himmel og hav Skrevet 12. desember 2008 #8 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har tatt det mange ganger mot bihulebetennelse, da får jeg to i panna, to under øynene og to ved tomlene, og vips - et døgn etter er løsner det og jeg blir bra! et er fastlegen min som setter de på meg, så jeg betaler vanlig takst. Jeg har også fått det mot astmaplager, men syntes ikke det hadde den ønska effekten, så jeg slutta etter 8 mnd...og en del tusenlapper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå