Gjest Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Noen gode (skumle) historier om uforklarlige hendelser hadde värt morsomt! Kom til å tenke på dette da det skjedde noe merkelig her i stad! Jeg var på vei opp i 2. etage da jeg hörer at utgangsdöra går opp og smeller igjen! Men, ingen var å se! Fikk ståpels på hele kroppen. Bor i et stort gammelt hus fra 1908!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Å joda! Bor i en 4-mannsbolig og i 3 av leilighetene her så skjer det noe ihvertfall! Bla: Ting forsvinner!!! Dører åpner og lukker seg!!! Håndklær flyr plutselig 2 meter bortover!!! Stereoanlegg skrur seg opp og ned selv!!! Nabokjerringa ble stengt igjen på badet av en kraft!!! Både Emilie og jeg titter hele tida uti gangen!!! Er noe rart der uti!! Har sett en skikkelse som jeg trodde var sambo som gikk inn på soverommet, men han var inne på badet....... sikkert masse mer!
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Er ikke det vedlig ekkelt da?? Tror jaggu jeg hadde flyttet jeg! Noen flere gode historier?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Hehe.... Neida, går greitt sålangt! Ikke ondskapsfull hos oss ihvertfall! Den siste plassen så spøkte det skikkelig og! Der så forsvant det også ting!! Vannet slo seg på plutselig på full styrke på badet, en krakk på kjøkkenet begynte plutselig å spinne rundt på 1 fot!! ble bestandig kald på den ene sida om jeg satt en spesiell plass!! Såg mannen som gikk igjen der flere ganger! Gikk forbi meg flere ganger og! jeg hadde ikke sagt ifra om dette til en venninne, og en dag da hun besøkte meg så sa hun plutselig" ikke for å skremme dere, men dere har en mann som står uti gangen som går igjen her i huset"! Vi vet svarte vi bare! Og så mista jeg nøklene mine ned på bakken engang ved siden av husveggen, ikke pokkern om de lå på bakken! jeg trudde jeg skulle bli tullete og fikk naboen til å komme å titte og!! tilslutt så fant vi de i 15 cm inni et hull i veggen ca 30 cm over bakken!!! hehe... Og her for en mnd siden så begynte plutselig en av lekene til Emilie å spille! ingensom hadde vært i nærheten av den leken på kanskje 4-5 timer! hehe.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå