lilletulle Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Hvordan oppfølging har dere fått? blir dere satt i gang? Hvor mange sprøyter får dere ta ut på apoteket omgangen? Jeg har fått 10.. blir litt lei å reise til apoteket hver uke:p
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 jeg har fått ganske god oppfølging ang sprøytene, gjevnlig blodprøve, men eg er også resus minus da så har tatt gjevnlig blodprøve på det også. eg får hentet ut 3 esker (30 sprøyter) hver gang, dersom de har det inne på apotetet. så da har eg for en mnd i slengen..
lilletulle Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 startet med sprøytene denne uken jeg.. er 25+6 uker på vei idag.. Er også resus negativ.. har hørt at jeg skal få oppfølging angående resus negativ, men ikke noe om disse sprøytene... hmm... Har du fått ekstra ultralyder pga dette?
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Jeg også:-) Får 50 sprøyter om gangen jeg. Hvorfor får du ikke flere?? UHørtes jo helt snålt ut... Be de bestille flere om gangen!! Jeg startet med sprøytene i uke 5 jeg. Fåt 2 ultralyder ekstra, men tror ikke jeg får noen annen ekstra oppfølging...
lilletulle Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2008 i hvilken uke fikk du dem? jeg fikk ultralyd i uke 16, måtte tilbake i uke 19 pga at jeg ikke viste hvor langt jeg var på vei den første gangen...
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Jeg begynte som sagt i uke 5. Visste jeg måtte begynne med en gang, så da fikk jeg sprøytene med en gang.
lilletulle Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2008 jeg tenkte på ultralydene. ikke når du startet med sprøytene..
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 jeg har hatt både ekstra ultralyder på sykehuset og blodprøve hos lege, for å sjekke at alt var normalt, begynte på klexane i uke 20,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå