Elviraen Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Var hos jordmor i dag jeg er 14+2 og hadde håpa på å få lytte etter hjertet!! å d fikk jeg!! Etter at hun hadde snakket litt om hvor vanlig det var å IKKE høre hjertet da seff!! Hun sa det kunne nok være det var litt tidlig!! men jeg sa jeg ville!! Hun hadde ikke truffet magen en gang før det klappret i vei!!! På første forsøk, det var en jevn å rytmisk DEILI lyd å høre på!! Hun hadde ikke opplevd å treffe på første forsøk i uke 14 før! så det var gøy!! Jeg kjenner livmoren og hele den der ballen kjempegodt og jeg bare peka til henne hvor den lå når hun skulle sette på den der lyttegreia!! Gleder meg som en gærning til UL jeg nå!! Jeg tror det er ei jente, har så¨nn feminine følelser inni der..... kanskje det er en homofil!? HAHA ja ja, uansett så er ikke hjertefrekvensen noe som har betydning sa hun! så da må jeg nok smøre meg til den 9 januar med å finne ut kjønn!!
ikø29 Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Åh- det er en fantastisk vakker lyd det der!!!!!
Ayka 09+13+14 Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Jeg var til JM i går...14+4,og hun fant hjertelyden etter et par sekunder... Lå på 152 slag i minuttet Livmore ligger riktig ift antall uker jeg er på vei,samt jeg lærte meg å finne den Har prøvd lenge selv,men når man ikke helt vet hva man leter etter,og hvor man skal lete,så blir det vanskelig Jeg skal på UL 7.januar:) Håper å se kjønnet da Spennende dette å gå gravid ;D
Månefeen ♥ Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Ja det er herlig å få høre babyen i magen!! Jeg hadde allerede fått se min to ganger på ul før jeg var hos jordmor, så visste det var godt med liv der inne, men var utrolig spennende å få høre også Fikk hele foredraget om at det var vanskelig å finne den så tidlig jeg også, men hun fant den med en gang Det var en sterk og fin lyd, men den var så aktiv inni der at det begynte å sprake noe vanvittig når den vridde på seg.. "oi det var en aktiv liten krabat" sa jordmor. Skal på rutine ul nå om noen dager, klarer nesten ikke vente på å vite kjønn Det er så mange som er 100% sikker på jente, og mange som er 100% sikker på gutt så det går helt i surr for meg Lykke til videre:)
køv25 Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Vi fikk også høre hjertelyden i dag og det var så ubeskrivelig deilig.. tårene spratt hos meg å jeg blir fremdeles litt blank på øynene når jeg tenker på det.. er 12+4 idag jeg da, så var veldig spent på om jordmor ville finne den, men etter en liten stund fant hun den.. gleder oss også veldig til ultralyden, blir veldig spennende å se hvilket kjønn det er.. selv tror jeg at det blir en gutt, men hvem vet... spennende.. jeg spurte også jordmor om hjertefrekvensen og kjønn, men hun hadde ikke hørt noe om det... vi regnet ut ca 144 slag i minuttet.. helt villt...) hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå