Gå til innhold

12 januar skal jeg møte fastene til gyn

Anbefalte innlegg

Skrevet

da skal vi ta masse prøver og innvendig ul igjenn.

å så er det pergo som gjelder ...

så håper vi det går bedre da.. for nå har jeg testa positv på el tester i 18 dager:s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hellu:-))

Tror han at det er noe som er forandret da eller er det bare sånn som du må igjennom før ny pergo kur?? Er så spent på deres vegne:-))

Og hadde jeg vært deg så hadde jeg bare slutta å teste nå og heller bare tatt det som det kommer frem til 12 januar. Er ikke lenge til det vettu og du må ikke gjør så du blir gal før den tid heller, hehe;P

Klem fra

Skrevet

ja vi tror at pcos min har forverret seg...

pluss at med vektøkninga jeg hadde når jeg ble gravid så sitter jo 20 kg som limt fast så jeg skal kanskje begynne på medisiner for det sammtidig som jeg må ha hormon tilskudd..=pergotime..

blir det for lite må jeg gå over til hormon sprøyter.. det kommer litt ann på hvordan hormonene mine er nå..

i dag var absolutt siste dagen med tester dette gidder jeg ikke lengre..

men var så nysgjerrig på når di ble negative igjenn at jeg bare måtte teste men nå skjønner at d kan ta en stund så jeg orker ikke bruke mere penger på d..

hvordan føles kroppen din i dag da?

Skrevet

Så spennende!

Skjønner det er frustrerende med positive EL-tester i så mange dager! Håper ikke at det har forverret seg. Uansett så blir du nok raskt gravid igjen når du får medisiner:)

Skrevet

jeg går jo på alle vitaminene å slik nå men gyn mente at det måtte mere krutt til for pcos min virker som den har blitt værre:(

men tusen takk for at du håper på at den ikke har blitt det:)

blir spennede å se om vi får det til en gang til så han får en liten bror eller søster:)

hvordan går det med dere?

skal dere til utredning snart??

Skrevet

Uff, så dumt, håper at gyn tar feil:(

Jeg er uansett helt sikker på at dere kommer til å klare det igjen! Hvor mange barn har dere lyst på? Julekortet med Knut-Elias var heelt nydelig!:)

Samme gamle her;) Men hvis det ikke går denne pp´n så skal vi snakke om hva vi gjør videre. Så da håper jeg at sambo endelig leverer sædprøve. Hvis ikke så blir det nok prøvepause fram til han blir klar.

Skrevet

Får håpe den ikke har blitt verre da og at det klaffer for dere fort igjen. Jeg heier på dere!!!

Kroppen min er i gravid modus. Har mensmurringer som kommer og går, vonde pupper og ingen mens enda. Men jeg tror faktisk at den kommer snart jeg så orker ikke teste mer. Det har ikke klaffa på såååå alng tid så hvorfor skulle det gjør det nå?? Nei, er nok bare systemet som har hengt seg opp(IGJEN!!!!!).

Men når mensen kommer så ringer jeg til Ibsen med en gang!!!

Skrevet

vi har iallefall lyst på 3 barn men blir fødsel nr 2 like tøff som denne var blir det nok bare 2 tenker jeg.....32 timer ... grøss

takk så hyggelig at du syns d:) send meg en pm med adr di så kan jeg sende et til deg også:)

hm.. får håpe at det klaffer for dere nå før jul <3

å at vist det ikke gjør d så blir sambo med til lege han også...

å vist ikke det så er det nok lurt som du sier å ta en prøve pause

så slipper du stresset hver månte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...