Bic&Bac Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Man skal krysse av for dekningsgrad, 100% eller 80%. Men er dette om man skal ha 100% eller 80% lønn, eller lengde? Hvis vi skal ha 100% lønn, og totalt 44 uker, hvilket alternativ skal vi krysse av på da?
mamma til tre prinsesser Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 dekningsgraden er hvor mye lønn en velger, så du skal krysse av for 100% dersom du skal ha 100% lønn og 44 uker perm
Chris Cullen Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 oj, da tror jeg kanskje jeg har krysset feil. så hvis jeg skal ha et helt år med 80% lønn så skal jeg krysse på 80? på dette skjemaet skal man fylle ut om pappaperm også, da trenger vel ikke han sende et til selv da? jeg er helt grønn på sånne skjemaer og roter alltid så mye med det. må mor jobbe/ta ut ferie de ukene pappa har permisjon? hvor mange uker er pappapermisjonen på egentlig? herregud, jeg skjønner jo ingenting jeg!!! en smule fortvilet!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Ordne deg en avtale på NAV og få hjelp til å fylle ut papirene. Er mange som gjør det støtt og stadig.
blå+? Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 velger du 80% lønn, gjelder dette far også i hans permisjonsuker. Ta deg en tur på nav, så ordner det seg:) Ellers finner du mye info på nav.no
Chris Cullen Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 hehe. takk. sitter med søknadspapirene nå og er kjempefrustrert. men da drar jeg til nav og får de til og hjelpe meg. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå