Gå til innhold

vil så gjerne at det klaffer--.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er skikkelig babysyk om dagen..... fikk se ultralyd bildene av ungen til naboen i dag.... og herregud så eg sku ønske det var mitt ul bilde...... :s men er skikkelig glad på hennes vegne altså.... hun har strevd skikkelig for denne ungen...... bare satser på eg henger meg på snart.... :P

så sånn er det......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også skikkeli babay syk... var på besøk hos en vennine for et par dager siden og fikk se barnerommet ( hun skal ha i januar).

jeg ønsker så syk masse at jeg også snart kan få lage til et baby rom og handle masse baby klær.. har prøvt i 7 mnd nå og begynner å bli skikkelig utålmodig...

lykke til videre da.. håper vi snart blir gravide:)

Skrevet

nei, ska ikke være grett det der........ :P

Vi har jo en liten fra før, men har ikke laget til noe ordentli barnerom enda, da hun sover på rom med oss enda.. Men hun skal snart på eget rom, tenker vente til vinteren er over, for er sykt kaldt hus vi bor i.... Og hvis jeg blir gravid snart (vil helst være det NO) så er jo det en ekstra driv til å putte henne på eget rom :)

Skrevet

må være koselig når du har en til som du kan trøste deg med...

håper jeg og blir mamma en dag:) hvor gammel er datteren din??

Skrevet

det blir du nok skal du se :)

Hun er 16 mnd om et par dager .... Blir fort så stor. så føler ikke hun er noen baby lenger, så er liksom allerede klar for en bror eller søster... vil ikke at det skal være så stor forskjell på nr 1 og 2......... og heller vente lenger på en event nr 3. :P

Skrevet

ja er kjekt med to tette:) da har barna altid noen og leke med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...