Gå til innhold

Brystpumpe?!

isi* med liten januar spire!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som skal ha ett både bryst -og amme barn? Vi skal (forhåpentligvis da seff!!!) Klare og kombinere både flaske og bryst. Jeg skal være hjemme store deler av tiden med babyen, men skal delta på noen kveldskurs 2 dager i uken 2 timer. Da kan det jo være babyen vår blir sulten i mellomtiden og må ha mat.

Så tenkte å pumpe meg i tilleg til amming nesten fra starten av. Hvilken brystpumpe velger dere? Noen med erfaring?

Tenker på den Avent iQ eller hva den heter. Den som er både elektrisk og manuell. Funker dette i realiteten? Og hva ligger prisen på denne? Varierer det veldig? Jeg klarer ikke finne noe info ang pris på disse!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du går for elektriske avent har du en kjempe god pumpe.

Anbefales!

Skrevet

Jeg har den Avent elektrisk og manuell, fungerer kjempebra. Kjøpte den for 998,-

Men er du sikker på at du vil pumpe deg? Jeg kuttet ut pumpingen etter et par ganger. Syns det bare var stress. Så jeg vente gutten min til å kunne ta litt erstatning innimellom. Da trengte jeg aldri å tenkte på om jeg hadde nok melk hjemme. -og dessuten sover de mye bedre på erstatning ;-)

Skrevet

Har kjøpt en Avent håndpumpe. I utgangspunktet ønsker jeg å kunne gi både flaske OG bryst, for da kan pappaen få mate også. Håper det vil binde dem tettere sammen. Ellers kommer jeg til å bruke den dersom det blir behov for alternativ matemåte. Tilfelle babyen ikke kan amme. Man vet jo aldri...

Skrevet

har og avent håndpumpe,synes den er kjempegrei!!

synes også det er greit at far også kan mate babyen :)

når emma var baby,så amma jeg hele dagen,men på kvelden før jeg skulle legge meg så ja jeg henne erstatning,hun sov helt til morningen da,så det kommer jeg til å gjøre denne gangen også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...