Gå til innhold

Hvor mye bruker dere ca på gave til mannen/samboer/kjæresten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe (nesten)hva som helst bare jeg finner noe...!!...I fjord brukte jeg 2000,- blir vel noe sånt i år også..

Skrevet

hehe fjord(-d) skulle det vær :-)

Skrevet

I år får vi ikke brukt mer enn 100 kr, så det er en utfordring. Jeg har skaffa barnevakt en natt i romjula og lånt hytte. Vi skal gå laaaaang tur, og overraske han med varm hytte og ei vinflase til 100 kr:)

Til vanlig har vi vel kjøpt til 500 kr kanskje? Kommer an på hva vi bestemmer oss for. Han kjøpte mac til meg et år, og sprengte alle budsjett:)

Skrevet

Fra 0,- og oppover.... Akkurat til han er det ingen grense på hvor mye jeg vil gi. Hovedsaken er at det er noe som faller i smak.

Skrevet

Etter at babysmurfen ble født bruker vi ca. 400.. (Må innrømme at jeg har gått litt over da, hehe)

Skrevet

Huff, måtte regne på det. Ble 1200, ca 500 for mye. Men det var fordi jeg aldri fant det han kulle få, så kjøpte noe annet i stede, og så, når jeg var ferdig dukket det jeg hadde sett etter opp :-s Så til neste år blir det på langt nær så mye. Tenker 5-6-700 holder i massevis.

Skrevet

vi har satt grense på 1000 kr og det synes jeg er helt fint :)

Skrevet

i år blir det vel 7-8 000 men deyt er virkelig ting han trenger. han har nesten ikke klær, bare filler hehe

Skrevet

et par tusen..av og til mindre

Skrevet

7000,-

Men har en mann som stort sett aldri kjøper seg noe til seg selv. Så han får to ting han har snakket om å kjøpe seg men aldri tatt steget å kjøpt.

Selv kjøper jeg igrun det jeg vil ha når jeg vil ha det, så blir nok litt ujevn fordeling gjennom året, så tar det igjen i julen ;)

Jeg får nok noe til ca 1500,- om han kjøper det jeg ønsker meg.. hehe

Skrevet

Har brukt 3000 til han fra meg, men må kjøpe en ting fra ungene.

Skrevet

så langt har jeg handla for 1200 og tror ikke det blir noe særlig mere,kanskje noe fra barna da, som jeg kjøper :-))

men det jeg har kjøpt er bare fornuftige ting da, så mulig det er kjedelig..hehe..

han får en sort levi 501, og en slags sag,vet ikke helt å det er jeg, for har fått broren min til å kjøpe den for meg.fant den på tilbud,til 400 og ikke 1500,så et varp :-))

(bror var og fisket litt her for en stund siden,og da nevnte mannen min en sånn sag)

Skrevet

6000 kr. Han ønsker seg dyrere gaver enn meg...

Skrevet

3300 kr

2700 for en frakk

500 for et playstation 3 spill

Og en 3-pk med boxere

Skrevet

Å hoi så mye noen bruker her da! :-o

Her har jeg kjøpt et sånn pelspledd til 199 kr og så skal jeg kjøpe sesong 6 del1 og evnt del 2 til han, så blir vel tilsammen kanskje 5-700 kr! Tidligere så har jeg kjøpt for rundt 1000 kr og det er mer enn nok egentlig synes jeg! :)

Skrevet

oi. 6000 - 8000 kr på noen av dere jo! kan jeg få være mannen deres? hehehe.

rundt 1500 tenker jeg at jeg bruker på kjærestefanten.

Skrevet

I år får han en gave til 3600 kr..har aldri kjøpt en så dyr gave til han før!

Saken er det at han ikke liker å gå med ring på fingeren,og nå har gifteringen ligget i vinduskarmen i 7!!!år.....så nå har jeg kjøpt det gullkjedet han har snakket om siden vi ble gift;)))

Skrevet

ca 1000 pleier vi å bruke...

har vi dårlig råd dropper vi det, og skal vi ha noe felles litt dyrere.

men i år ca 1000 kroner.

Skrevet

åhhh.jeg hadde blitt så trist om mannen ikke ville hatt ring på fingeren. hehe. skal han henge gifteringen i kjedet da eller?

Skrevet

Ja,har tredd på ringen,og nå ligger den pent pakket inn på hemmelig sted;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...