Gå til innhold

flytter inn her jeg:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

positiv test i dag,kjempe glade!!:)

 

Blir andre babyen vår,første kom i des07:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen

Skrevet

Åh, gratulerer så mye med den lille:)

Lykke til med svangerskapet, og velkommen inn på 1.trimester

Skrevet

takk takk:) Dette skal bli såå koselig!

Skrevet

Hei og Velkommen :-)

 

Gratulerer med spiren !!!

 

Er nyinflyttet jeg og, testet positivt i går:-)

Skrevet

gratulerer til deg også da!!

spennende..skal til legen i morra da jeg har hatt hjertebank en stund+høyt blodtrykk. Håper vi kan finne ut av terminen sammen da,det er litt uvisst:)

Skrevet

Hei! Har fått med meg noen av innleggene dine på bligravid. Så utrolig kjekt at du er gravid igjen da!!! Hvor langt på vei er du? Jeg testet positivt i dag:-)

Skrevet

hei rotte-mamma!

Så morsomt at du også klarte det da. Jeg testet også positiv i dag og er litt usikker på termin,men skal til lege i morgen,så håper vi finner ut av det!

Hva med deg?

Skrevet

Jeg skal forøvrig også til legen i morgen......Dette begynner å virke litt mistenkelig?? :-)

Skrevet

HA HA. ja det kan du si, morsomt er det jo i alle fall. Får se hvor mye annet som blir likt fremover da:) kjønn og slikt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...