lillespirenmin Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 positiv test i dag,kjempe glade!! Blir andre babyen vår,første kom i des07:)
Stine? Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Åh, gratulerer så mye med den lille:) Lykke til med svangerskapet, og velkommen inn på 1.trimester
lillespirenmin Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2008 takk takk:) Dette skal bli såå koselig!
Kjærlighet <3 Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Hei og Velkommen :-) Gratulerer med spiren !!! Er nyinflyttet jeg og, testet positivt i går:-)
lillespirenmin Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2008 gratulerer til deg også da!! spennende..skal til legen i morra da jeg har hatt hjertebank en stund+høyt blodtrykk. Håper vi kan finne ut av terminen sammen da,det er litt uvisst:)
Rotte-mamma Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Hei! Har fått med meg noen av innleggene dine på bligravid. Så utrolig kjekt at du er gravid igjen da!!! Hvor langt på vei er du? Jeg testet positivt i dag:-)
lillespirenmin Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2008 hei rotte-mamma! Så morsomt at du også klarte det da. Jeg testet også positiv i dag og er litt usikker på termin,men skal til lege i morgen,så håper vi finner ut av det! Hva med deg?
Rotte-mamma Skrevet 11. desember 2008 #10 Skrevet 11. desember 2008 Jeg skal forøvrig også til legen i morgen......Dette begynner å virke litt mistenkelig?? :-)
lillespirenmin Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. desember 2008 HA HA. ja det kan du si, morsomt er det jo i alle fall. Får se hvor mye annet som blir likt fremover da:) kjønn og slikt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå