Gå til innhold

Hvilken bokklubb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er best? go boken, barnas egen bokverden eller bokklubbens barn?

skal melde mini inn i en bokklubb, men aner ikke hvem....noen som kan anbefale en for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bokklubbens barn er jo regnet for å være en god klubb. Kanskje siden jeg aldri lærte nynorsk pga skolegang i utlandet og er over middels interessert i litteratur, så har jeg forelsket meg i nynorsk barnelitteratur. Mine er medlem av Blåmann bokklubb.

Skrevet

Vi er faktisk mest fornøyd med ole brum klubben. Var med i go'boken men jeg ga med veldig for der da vi bare fikk tilsendt små ting i forhold tl det vi betalte.....Bokklubbensbarn er grei den, men ringer du ikke å avbestiller samme dag du får badet går du rett i "LUKSUSFELLEN" det går fint noen månder, men så pøser de ut med så mye blader at holder du ikke tunga rett i munnen så ender du opp med bøker du ikke ønsker..... Barnasegen bokverden, jeg har ikke sett de mest fengende bøkende enda, men de har gode tilbud og det bra med denne klubben om du vil ha boka tilsendt senere så får du det.....

Skrevet

Mine er medlem av Bokklubbens Barn, og jeg er veldig fornøyd. Man trenger jo ikke få blad, som en her over her sier. Jeg får mail hver gang det er hovedbok, og får direktelink til boken. Det tar meg ti sekunder å avbestille:-) Har aldri hatt noe problemer.

Hvis du er interessert, kan jeg verve deg, jeg:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...