Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Bør jo være nok av damer her som henger der inne skal man tro etter det ene abortinnlegget etter det andre. Jeg kan jo ikke komme inn her og spørre om et enkelt spørsmål uten at abort abort abort og atter abort lyser groteskt mot meg. Kan ikke dere som er fan av denne grusomheten samle dere inne på abortforumet, så slipper vi med samvittighet å få apetitten ødelagt, og dere kan få den støtten dere desperat søker av andre samvittighetsløse og uasnvarlige medmordere???
Gjest Siklerotte Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 http://www.aus.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=172&I=2640&mids=394 Lykke til.
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Strengt tatt er det et forum for de aller fleste innlegg her inne, til og med et for folk som er ute etter å krangle, slik som deg HI.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Så bra, da håper jeg de snart tar det i bruk sånn at vi med følelser kan få litt fred. Jeg er ikke ute etter å krangle, bare hinte ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Empati. Hørt ordet? Jeg har følelser, og fred. Du kan da velge å lese eller ikke! Innholder oversikten blod, hjelp jeg mister eller sa eller ma så lar du bare være å kikke. Ikke sant? Leser du ikke aviser heller da, det kan jo stå noe der som gir deg følelsen av å ikke få fred. Hva med nyheter? De har jo nyhetskanaler. Hvorfor må de "forgifte" oss stakkarslige med følelser hver time på tv. Herregud! Her er det nok du som har issues, ikke de som er redde og søker råd. Gidder ikke forsvare de, for jeg tror de fleste sjkønner hvor egoistisk dette innlegget er på egenhånd!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Bare så det er sagt: mente ikke oversikten, men overskriften. Mente heller ikke sjkønner, men skjønner. Sånn da slipper du henge deg opp i skrivefeil :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå