Gå til innhold

hatbrev i posten idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har to vakre døttre som vi har adoptert fra Sør Afrika. De siste ukene har vi imidlertidig opplevd å ha fått hatbrev i posten, ustemplet og uten adresse hvor det står forferdelige ting om barna våres og om hvordan vi kan finne på å ødelegge Norge med å få slike barn osv. Nå er jeg oppriktig redd og politiet gjør ingenting!! vurderer å flytte herfra nå, men hele livet vårt er jo her! Når det er vi som blir plaget, er det da virkelig vi som skal være nødt til å flytte!??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir trist når jeg hører dette. At noen mennesker kan være så fulle av en viss en at de gjør sånne ting er ufattelig.

Det forteller mer om dem enn om noen andre. Avstumpede og navlebeskuende kaller jeg sånne.

Håper dere kan prøve å ikke la det gå inn på dere, det er nok et fåtall mennesker som er så syke at de gjør sånne ting. Og syke mennesker har vi alle rundt omkring oss på en eller annen måte.

Meld det hver gang det skjer, ikke gi dere. Gå til lokalavisen el lokalradioen og fortell historien. Mange mennesker engasjerer seg gjerne da og kanskje det kan "skremme" vedkommende gærninger litt. Og flere vil også da følge med i lokalmiljøet der dere bor.

Håper det slutter og at dere kan få være i fred for sånne opplevelser.

Synes dere gjør en kjempejobb som mamma og pappa:)

Skrevet

huff så ubehagelig!

kjempe trist at noen kan få seg til å gjøre sånn,og forstår godt at dere blir redde av dette.Det er jo barna deres, og når noen truer de..det er jo foreldres verste mareritt.

Nei det burde ikke være dere som skulle flytte, men jeg hadde faktisk vurdert det likevel, det går jo på deres velferd og følelsen av trygghet.

Har dere fått mange brev? Hva med å være hjemme en stund for å se om dere får tatt dem? Eller sette opp videokamera av noe slag?Informer alle naboer og be dem være litt på vakt om noen mistenkelige kommer i området?

Huff,jeg ønsker dere lykke til!

Skrevet

Dere må anmelde! Ta med brevene til politistasjonen.

Samfunnet er fullt av syke mennesker. Bare prøv og tenk på at få er så syke at de faktisk går til handling. De fleste må bare få ut litt bitterhet og gugge, og dessverre er det din familie det går utover når det gjelder denne personen.

Men anmeld vedkommende. Da blir saken registrert, noe som uansett er lurt om det skulle bli noe mer i fremtiden.

Skrevet

tusen takk for oppmuntrende ord:) kamera var et godt tips.. det har jeg ikke tenkt på før.

Skrevet

Å, herregud, så forferdelig og provoserende! Dere må ikke flytte. Jeg ville anmeldt dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...