Gå til innhold

Gaver til

Anbefalte innlegg

Skrevet

menn! Hvorfor skal det være så inderlig vanskelig? Både mann, far, svigerfar, brødre, svogere osv, det er alltid dem vi står igjen med.

Et år fikk min far flere godlukter, og konstanterte at "jeg må lukte veldig vondt". Selvsagt ironisk, men det er jo et bilde på hvor vanskelig det er å finne noe - og å finne noe til en ok pris.

Mannen min vet jeg ikke helt hva skal få av meg i år, altså. Han ønsker seg ikke noe særlig heller. Jeg har kjøpt en genser (som han trenger) og noe småtteri. Hvis han ikke finner på noe han ønsker seg så får det bli med det! :)))

Jeg er selvsagt enkel å kjøpe til!! Muahhhaahhaaa ;))))))))))))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du finne en ting selv? Gavekort på et kjøpesenter så kan de finne noe i en selvvalgt butikk, gavekort på Biltema, gavekort på kino, en krukke med hjemmelaget godteri, bildekalender, gave til en valgt organisasjon i deres navn, abonnement på et Tidsskrift?

Av mannen min "krever" jeg ønskeliste, hjelper en del det. Vil man ha gave så får man bidra litt selv, så det så.

Skrevet

Synes mennene i vår familie er de enkleste å finne noe til. Ull undertøy, ulvang sokker, er stortsett det som går igjen, og det er noe jeg vet at de trenger og bruker. Cder er også en slager.

Skrevet

Mente egentlig ikke cder, mente dvder.

Skrevet

Ja menn er vanskelige å kjøpe til. Syntes det er kjekt å gi mannen min sko til bursdag og jul for han er så dårlig å kjøpe seg sko selv. Min far og min bror får ofte gensere, tskjorte og sokker. Veldig kjedelig, men jeg finner ikke på så mye annet alltid.

Men andre ting som jeg har kjøpt til de. verktøy, gode fjell sko, fjellsekk, dørringe klokke (på batteri), lamper, bøker (veldig mange gode bøker å gi til mannfolk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...