*SmurfeMamma* Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 fant et bedre kamera og fikk tatt bilde av testen... den bel posetiv etter 15 min.... hva tror dere?
Shiny84 Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 er vel sånn at man ikke skal se på testen etter 10 min ( etter boka) men.............., alle de jeg kjenner som har fått pos etter tidsristen har vært gravide!! legg ut en link a!! jeg vil se, MORRO!!!!
*SmurfeMamma* Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 ja... glemte linken da... http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/545430
Shiny84 Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 hmmmm, ser liksom ikke noe strek, men ser jo det er "noe" der..!! *håper* Hvordan strimmel er det? er det high sensitiv?
*SmurfeMamma* Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2008 ja det er det.... har testet med den mange ganger før, og da har det alltid kommet en skygge strek etter noen timer.... men denne gangen kom det strek med farge etter ca 10 min, og den bel mer synlig etter 15 min...
-prøverpånytt- Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Ikke meniga å drepe gleden din,men for meg så den neg.ut. Mulig du har testa helt på grensa til hva som er mulig å vise,men jeg ville ikke ha stolt 100% på den testen der. Ta en ny om 3-4 dager kanskje den viser bedre:) Håper du er gravid da!
*SmurfeMamma* Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2008 du dreper ikke gleden min:) nå håper jeg den er negativ i morgen.... huff, angrer nå for at vi ikke brukte kondom denne mnd.... å.. nå er jeg helt i villrede her, skulle alderi tatt den testen. i morgen er den nok negativ, håper det!!! til morgen var jeg litt glad for posetivt resultat, men nå har jeg skikkelig vond følelse.... stakar lille gutten min, han må få ha mamma for seg selv litt tilll...... :,(
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Uff jeg blir litt provosert av det du skriver her.. Først så virker det som du er desperat etter en positivtest som alle vi andre er her inne, men brått snur du helt rundt og ønsker du ikke er gravid!! Forstår ikke helt jeg, ta å tenk dere godt om før dere prøver å få et barn til!!!
-prøverpånytt- Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 Nå sitter jeg her som ett stort ??????????? Hvorfor vil du ikke ha baby alikevel da?
*SmurfeMamma* Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2008 det vet jeg ikke... kjenner bare plutselig panikken komme.... jeg beklager viss det provoserer... men jeg trodde jeg var sikker på hva jeg ville,men når jeg ser på testen blir jeg nesten litt redd... husker jeg ble det sist jeg testet posetivt også... enda da hadde vi prøvd i 14 mnd... først ble jeg kjempe glad, så ble jeg redd og usikker... husker jeg grein i et par dager fordi jeg ikke helt viste hva jeg hadde stelt meg inn i.... er litt samma følelsen nå.... men fortsetter testene å bli posetive så vil jeg nok bli glad, må vel kanskje bare fordøye det!! og jeg vet jo heller ikke helt hva jeg skal tro enda.... er jeg gravid eller er det noe galt med testen jeg tok?!?!?! håper jeg føler det annerledes i morgen!!
Shiny84 Skrevet 11. desember 2008 #11 Skrevet 11. desember 2008 jeg har selv brukt de high sensitiv testene var de jeg "testet pos" med ca en uke etter da jeg trodde jeg hadde el 16.11, mine ble faktisk enda sterkere enn dine!, sellom de ikke er pos. Var en annen her som sa at de alltid blir lyse rosa, selv med vann. Mine ble lyse rosa med innen 2-5 min. Jeg skjønner at panikken kan ta overhånd innimellom! Når man planlegger å ser fram til en liten spire, så virker alt så spennende og positivt, men så! plutselig, når drømmen faktisk går i oppfyllelse kommer angsten og spmene! klarer jeg en til, shit, nå er det ingen vei tilbake!! skjønner hvordan du har det!! Jeg fikk sånn panikk ved en skygge strek i forrige pp og begynnte på pilla når mensen kom, bare en uke da, før det gikk opp for meg hva jeg drev med, he, he, he... Så uansett hva du betemmer deg for så ønsker jeg deg all lykke!!
happygilmore Skrevet 11. desember 2008 #12 Skrevet 11. desember 2008 er vel helt normalt med en følelse av skrekkblandet fryd, hvertfall for mange. deriblant meg. er jo en stor sak, så jeg synes ikke det er noe rart om du blir litt redd og usikker. men håper du kjenner deg kjempeglad etterhvert, om testen skulle vise seg å stemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå