Gå til innhold

Har ei venninne som mest sannsynlig kommer til å ta abort....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...men hun vil det så absolutt ikke! Er typen som tvinger henne! Han har henne snurret GODT rundt lillefingeren! Han drive psykisk terror mot henne,er sjalu fordi x'n HANS var utro mot han. Hun har ikke rørt et annet mannfolk,og aldri gitt han en grunn til å være sjalu.

De planla å bli gravid tidligere i år,men hun var da usikker...nå er hun blitt gravid på p-piller,og nå vil han ikke ha, "fordi det passer ikke han"... Han er ganske mange år eldre enn henne,men oppfører seg som en umoden 20åring (mildt sakt): drikker så og si alle daga han ikke jobber (fredag-søndag+en dag innimellom av og til),sloss og har blitt anmeldt X anntall ganger!

Hun elsker han...men jeg kjenner henne og forholdet dems såpass godt,at jeg vet at hun inners inne ikke gjør det-hun bare tror det. Og hun er livredd for å bli singel...det er nok det som er hovedgrunnen til at hun enda er sammen med han (er jo en viss trygghet å ha en kjæreste,selv om han er som han er)....

Synes det er pyton å bare sitte å se på at han behandler henne på denne måten! Og,spesielt,når hun er sååå imot abort som hun er! Jeg prøver så godt jeg kan å støtte henne,og jeg har rådet henne maaange ganger til å komme seg unna denne typen...og iallefall ikke la seg knekka av hans trusler om at hun ødelegger livet hans hvis hun beholder,at han går ifra henne osv osv... Hva gjør man egentlig,hva sier man?? Jeg vet med 100% sikkerhet at hun ikke vil dette...men er igjen så og si 100% sikker på at hun-motvillig-kommer til å ta abort... Synes det er så trist! Og jeg vet hvordan hun har det...har vært i et ganske likt "maktforhold" som hun er i nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trist, men man får ikke hjulpet de som ikke vil bli hjulpet.... Får bare håpe at hun tar til fornuft:( OG det er kanskje like greit at hun tar abort hvis ståa er slik hele tiden... det beste for ethvert barn er jo å ha foreldre som elsker en, og som vil ha barnet, og det virker jo ikke som om denne mannen er klar til å bli far, og slik jeg ser ham så burde han ikke bli far heller..... En god klem til deg, det er vondt å være vennen som prøver å hjelpe men som ikke når frem:(

Skrevet

Han er faktisk allerede far...

Ja,synes det er vanskelig! Har gitt henne råd i flere ting ang. forholdet dems,men tror nesten at hun er redd han. Eller så er det den makta han har over henne som gjør at han klarer å overkjøre henne helt... Skummelt!

Skrevet

Huff, venninna di har det nok ikke godt! Jeg håper hun innser hvor ille ting er og kommer seg vekk ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...