Mini LK Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Var på kontroll i dag på sykehuset pga høye sf mål de siste 3 kontroller men regnet vel med at alt var iorden da magen sank i beg. av uken og alt føltes helt annerledes. Jeg tror muligens han lå på tvers med rompa opp eller noe slikt og det var skikkelig vondt, ikke plass til mat, sure oppstøt osv. I dag på kontrollen lå han med hodet ned. Men jeg må si jeg ble skuffet over selve kontrollen, ikke målte legen sf målet og ul tok toppen 5 min, han bekreftet ikke kjønn, så ikke nærmere på hjertet og vi fikk bare nærbilder og de fleste var så dårlige vi så ikke hva vi så på. Alt var liksom bra etter 5 min og så ferdig med d. Ville jo vite litt mer om hva som kunne være grunn til den tilstanden jeg hadde vert i. Hadde gledet meg til ul og se babyen, kanskje noen fine vinkler osv og litt diskusjon om hva som hadde skjedd og ikke minst sf mål. Jaja viktigst at alt var i orden. Han sa heller ikke så mye om str på baby men den varierer slik etter hvem som måler og slikt at det bryr jeg meg ikke så mye om.
2 gull-ett i vente <3 Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Hørtes ikke ut som en så veldig kosli time nei:( jeg var på kontroll på sykehuset i dag for det samme som deg, høye sf-mål og lite aktivitet i magen. Jeg var derimot veldig heldig og fikk 45min med ul hvor jm målte og forklarte hele tiden, fikk vite at alt er i skjønneste orden med den lille frøkena(fikk bekreftet kjønn) og at jeg hadde akkurat passe med fostervann:) Godt å vite at alt var i orden med den lille og jeg fikk til forklaring at sf-målene visstnok var litt over gjennomsnittet fordi babyen var estimert til 9% + og ville veie ca. 3,8kg ved termin og i tillegg at jeg selv ikke er så høy. Det viktigste er jo uansett at alt er i orden, men sjønner godt du ble skuffet over timen#trøsteklem#........ Når har du termin??
Mini LK Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 Ser på nicket ditt at du har barn fra april 07, jeg har fra april 06. Har termin 14.2, du da?
2 gull-ett i vente <3 Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 ul-terminen min er 10 feb, men jeg selv heller mot mens terminen min som er 31 januar;)satser på den, men vi skal nok se det blir i februar en gang med min "flaks";)hehehe
Mini LK Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2008 d var jo litt forskjell på det to datoene ja, blir vel ekstra spennende også da.
sn0wh1te Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Hei! Dersom du var på kontroll på sykehuset kommer det veldig an på hvor mye legen har å gjøre hvor lang tid han kan bruke på undersøkelsen. Kanskje han skulle løpe avgårde til en komplisert fødsel rett etter han traff deg`? Det er slik på sykehus, ganske uforutsigbart hvor personalet trengs mest.
Mini LK Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2008 dette var ikke på en fødeavd men ul avd til oppfølging av gravide med komplikasjoner og standard ul v 18 uker, men jeg tror det kommer an på legen. Han sa svært lite da han holdt på og virket vimsete ut. var de inne max 15 min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå