meg & to små vampyrer Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Er bare 6+6, men jeg ser ut som 4-5 mnd pga oppblåst mage jo! Jeg kikka på bildene fra forrige gang og jeg var faktisk lik 22ukersbildene:( Det er litt ubehagelig å bære rundt på så mye luft altså!
OhBaby! Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 jeg har også vert.. er i uke 9 nå.. men i dag ,synes jeg iksom at magen er flatere igjen,men buler litt på venstre side. har vert ubehagelig dårlig og kvalm,og logget på soffan i to uker nå,regner med at lite mat og usunn mat,me brus har sin del av æren for oppblåst mage. prøvde meg imidlertid på jobb i går,og holdt såvidt ut 4 timer,lå å spøy hele går kveld og sov mellom slagene,så i dag ble det ikke noe jobb.. stakkar arbeidsplassen min.. men hva skal man gjøre?
meg & to små vampyrer Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 Nei, men du det er ikke kostholdet ditt som fører til oppblåst mage. Fordøyelsen går kjempesakte når man blir gravid, slik at fosteret skal kunne ta til seg næring. Er derfor, ikke din skyld! Men kvalmen er ekkel ja. God bedring med den! Håper den stikker av snart!
Musemor med tre søte små Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Er også kjempe oppblåst fortiden. Magen buler jo allerede, og jeg "føler" meg gravid. Har fått for vane å ubevist legge hånden på magen som jeg gjorde sist. Jeg kommer til å bli avslørt snart
meg & to små vampyrer Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2008 Ha ha, det kommer jeg også til å bli. spesielt siden jeg har begynt å gå med en laaang mammagenser;) ha ha ha:)
Musemor med tre søte små Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Vel, vel. Det er ikke så mange arbeidsdager igjen til jul, så kanskje jeg klarer å lure dem. Jeg jobber sammen med endel jenter med små barn som vil se tegnene med en gang dersom jeg ikke er forsiktig. Vurderer å si det på et avdelings møte i slutten av januar dersom de ikke klarer å avsløre meg før det ;-)
OhBaby! Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 jeg har måtte fortelle det,siden jeg ble sykemeldt pga kvalmen,bedre å si det ,enn at alle skulle gå å gruble på hva som feilet meg. skulle imidlertid tilbake i 50% i går,holdt ut de 4 timene,men siden da har jeg kastet opp alt jeg har spist.. så nå lurer jeg på om jeg rett og slett ikke kan jobbe i julerushet.. jobber i butikk,og det gikk i 100 hele tiden de 4 timenne jeg var der,ikke mulig å sette seg ned.. kan det være derforr jeg gikk fra å bare være kvalm,til å begynne å kaste opp igjen? har ikke kastet opp siden lørdag.
meg & to små vampyrer Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2008 I min erfaring blir man mer kvalm og er mer disponert for å kaste opp når det er stress eller man er sliten hvertfall. Kan høres ut som det stemmer for deg også?
OhBaby! Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 ja,jeg er ganske sikker på at det stemmer. jeg har vert i ok form den uka jeg var fullt sykemeldt,og var i ok form da jeg kom på jobb,men etter tre timer,måtte jeg slite for å klare den siste timen,så var det rett hjem på soffan,og jeg beg. å kaste opp,og har nå kastet opp i over ett døgn..
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #10 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har det på samme måte...jobber også i butikk, og hver gang det kommer en kunde og jeg må snakke føles det som om jeg skal spy ...jeg brekker meg og har vanskelig for å skjule ovenfor kundene at jeg er kjempe dårlig....det går bra nå jeg er hjemme og ligger på sofaen eller i sengen, men med engang jeg er aktiv kommer kvalmen som et prosjektil....jeg jobber og 100 % men vet ikke hvor lenge jeg orker det...er butikksjef også så de er rimelig avhengig av at jeg holder ting samlet til over nytt år....UFF.....
OhBaby! Skrevet 12. desember 2008 #11 Skrevet 12. desember 2008 stakkar deg!!!! jeg har ikke mulighet til å være på jobb,trodde det skulle gå med halve dager,men nei.. men du må være litt forsiktig,så du ikke blir liggendes hele jula da..utslitt for min del blir det nytt legebesøk i dag,spent på hva han sier,jeg har sagt nei til innleggelse tidligere..men spørs om jeg har noe valg mere.. har bare fådd i meg drikke siden i går etteriddag
Anita*født* Skrevet 12. desember 2008 #12 Skrevet 12. desember 2008 Hei jenter. Jeg har vært så oppblåst at jeg har trodd jeg skulle sprenges,men er nå 10 + 2 og det er nesten borte..Håper det.
Babyenmin Skrevet 12. desember 2008 #13 Skrevet 12. desember 2008 Da er du heldig. Jeg er 11+3 men er fortsatt veldig oppblåst, alle ser på meg at jeg er gravid, går ikke å skjule det lenger gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå