Gå til innhold

Hva får Januar-barna i julegave?


ElinSM

Anbefalte innlegg

Adrian får en gåbil av meg ihvertfall. Fisher-price step & ride lion heter den. Også får han Laugh & learn puppy av søstra si. da har ikke jeg råd til mer :D Blir vel noen små ting til da.

 

Hva skal dere gi da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her blir det gyngeelg fra IKEA og en Mikkebok. Mikke på playhouse disney er det store! Da danses det og synges det for full hals ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det lenestol til å ha foran TV, lik som storebror har. De sloss så veldig om storebror sin, så nå var det på tide at Helene fikk sin egen... Hun har fått den alt da!

 

Hun skal få en leke-ting også, men har ikke bestemt oss helt for hva! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting he he, snakk om dårlige foreldre ja :) Han får så mye av alle andre i år og han skjønner ikke noe av det allikevel.. Til vårt forsvar så skal han få ny seng, ny bilstol, vi skal pusse opp rommet hans og jeg driver og trekker om en mega pute (!) til han som kommer på 500 kroner.. Vi fant egentlig ut at det får være nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra oss blir det mega-blocs (noe sånt, store byggeklosser), og en bilgarasje med noen biler. Utenom det får han et par leker fra familie, men ikke noe mer. Er jo snart bursdag også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bøker og muligens "lær-å-gå-vogn.

Det blir jo gaver i januar også. De blir tidsnok kravstore, så jeg kjøper minst mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får en Upsy Daisy i plysj fra oss. Det holder vel i denne omgang. Hun får jo det hun trenger ellers fra oss, og så får hun nok en del gaver fra familien ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir kravstore etterhvert ja, helt sant!;)

 

Til nå har vi kjøpt

 

Klær

Tigergutt bamse

Lekepiano

Ole brum lære bok, med lyder og ting å dra i

 

Ole brum gåbil får han av besta si =)

Han får jo en hel haug av familien, pluss at han har burstag igjen 3. januar, så blir nok en del pakker!=)

 

Så har jeg satt mannen på oppdrag i og kjøpe den siste tingen til lillegutt, det skal han gjøre helt alene ! Blir spennende :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt 3 plysjfigurer fra Drømmehagen, så jeg håper de kommer i tide.. Ellers blir det nok noe småtteri til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...