Prinsen & spiren Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har opplevd tre-fire ganger å få vondt i magen , men det varer bare rundt et par minutter, og så gir det seg. er snart i uke seks.. er det vanlig? blør ikke eller noe.. bare et kort min og så bort.. ikke skjedd ofte el..
Caity<3 Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 helt normalt og ikke farlig. mye rart som skjer der inne vet du;-) jeg syns nestn det er litt hyggelig når det skjer, så vet jeg at det forgår ting der,,, hilsen meg som også venter august barn
Prinsen & spiren Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 Okej, godt og høre:) hehe.. Når har du termin?=)
Musemor med tre søte små Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Har også veldig vondt i magen til tider, er visstnok helt normalt, men kommer likevel til å ta det opp med legen når jeg skal dit på tirsdag
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Hiver meg på "vondt-bølgen" jeg også... Har hver dag litt småsmerter i magen, spesielt på venstre side, stikkninger eller ubehag, vanskelig å forklare....ikke akkurat smerter, men stivhet eller ømhet. Merkelig følelse i hvert fall. Må si jeg blir nervøs akkurat når jeg får litt småvondt, men håper jo at det ikke er noe galt. Blør ikke no jeg heller, heldigvis
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Har dere også hørt at det å ha smerter/stikninger/ømhet på ene siden er normalt? Har lest det et sted, men husker ikke hvor.....
Meg og gutten min :) Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Eg og har smerter/stikkninger på venstre side av og til. Litt mensmurringer. Så har eg "vondt" i lysken og bak i ryggen. Men ikkje sånn vondt vondt at det er vondt...heheh...meir små smerter,ubehaglig. Kjenner ut som noe som strekker seg, og det er vel ganske normalt, siden det skjer mye inni der nå
Prinsen & spiren Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har på høyre side.. fra magen og litt nedover mot lysken. Men, det er "vondt" men gir seg jo etter 1 min..og så kan det gå dag® før jeg kjenner det igjen..hmm.. men mye som skjer der inne, så er kanskje vanlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå