erteposen + 4 Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Bringebærdrops til vindu, en god glasur med eggehvite, litt nonstop, flate polkagriser og lakritsblanding (Big Ben?) som ser veldig moro ut. Pynter det først, og limer det sammen etterpå. Da renner det ikke.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Vi bruker seigmenn og engelsk konfekt sammen med nonstop. Ellers kan man bruke annet smågodt. Og melis med egghvite i!
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Farget melis (rød konditorfarge), seigmenn, bamsemums og røde godterifisker ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå