Mamma*til*Emma Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Jeg er i tvil om jeg skal søke om brystreduksjon etter amming. Har fått målt dem til str 70-75 H før graviditet og var relativt slank. Veier 11 kg mer nå, og ammer min lille på tre mnd. Nå bruker jeg den største beste amme-bh jeg kunne finne, 80 G. Gruer meg for en operasjon, og er usikker på om det blir vellykket. Har ikke problemer med nakke el rygg ennå, men det kan nok komme. Går bra sålenge jeg trener. Er forferdelig å være så stor, er kort av vekst, og blir liksom aldri slank uansett hvor lite jeg veier. Å kjøpe bikini er et mareritt. Hva sier dere som har gjort det? Og hvordan forbereder man seg til en slik operasjon? Når på året er det mest praktisk? Takk for svar:)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Har ikke gjort det selv, men vurderer. Før graviditet hadde jeg 75C, men nå har jeg 80G. Begynner å kjenne det på nakke og rygg jeg da. Må bare manne meg opp til å kontakte legen. Men vi kan ikke svare på om du bør gjøre det eller ikke. Hvis du føler for at du vil få det bedre så gjør du det ikke.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Jeg drister meg til å svare selv om jeg ikke vet så mye. men venninna mi reduserte brystene for ca 2 mnd siden, og hun ble kjempefornøyd og så fin. Før så man bare puppene når hun kom (usikker på hvor stor hun faktisk var), selv om hun er /var stor i seg selv også. Nå står brystpartiet i stil til resten og klær sitter mye bedre. Hun måtte jo ofte gå opp i størrelse på jakker og topper for å det hele å få plass, og da ble det jo for vidt og langt ellers. Tror hun er litt større en meg nå, og jeg er D. Rekonvalesenten gikk greit for henne, men hadde litt vondt (beskrev det som ekstrem gangsperre inni brystene) første dagene/ukene. Hun var allerede sykemeldt for noe annet når hun tok operasjonen, så vet ikke hvor lenge man er borte fra jobb normalt sett. En liten tanke jeg gjorde meg nå: om det er aktuellt å gjøre det i det hele tatt hadde jeg valgt å gjøre det mens jeg er yngst mulig om du forstår. Da kommer man seg raskere, grokjøttet er bedre, og om man feks må gå ned i vekt før operasjonen er det lettere å gjøre det i 20årene enn som 50åring. Lyke til med avgjørelsen (og operasjon) =))
Korse76♥ Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 JA!! Det er absolutt å anbefale! Gjorde det for 4 år siden og er enda superfornøyd! Jeg gjorde det i begynnelsen av juni, greit med lite klær. Men man bør vel heller tenke på det praktiske med barn og løft, da man ikke skal løfte noe særlig den første tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå