Ildfluå Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Skal i bryllup om to uker, og lurer på om jeg skal gå til frisør å sette det opp. Det kosta 600-700kr, er det verdt det? Kan ikke hår i det hele tatt, kun en enkel knute i nakken, evt slette det å ha det løst. Er forlover
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Når jeg har vært i bryllup, så har forlovere alltid vært med bruden å satt opp håret sitt hos frisør, så uvanlig er det ikke Om du har lekkert, bølgete hår, så er det jo fint å ha det løst man skal jo være litt fin-fin når man er forlover
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 siden du er forlover ja, ellers er det ikke verdt det. hår er ikke så vanskelig. kjøp noen bobbypins og bruk ett par timer forran speilet for å øve. hehe. dessuten kan du søke på youtube etter litt hjelp.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 her er min favoritt-hjelper på youtube. hun er fantastisk!
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Ikke dårlig pris, det er litt mindre enn jeg pleier å betale ... uansett hvor lett andre synes dette med hår er så har jeg aldri taklet det (ja, jeg har prøvd mang en gang).
Tante Gustava Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Når jeg skal gifte meg så kommer jeg til å ha med min forlover til frisøren for sminke/oppsett av hår. Jeg betaler da for oss begge, trodde det var vanlig jeg...?
mamarama og lille banan Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 jeg betalte rundt 700 kr for å få satt opp håret da søsteren min giftet seg. jeg var veldig fornøyd! aldri vært så fin på håret, det ble dritlekkert! det er lurt å ha en ide om hvordan du vil ha det før du kommer til frisøren, da er det større sjanse for å bli fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå