blond Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Ferirer dere Lucia-dagen hjemme med luce-katter eller lar dere feiringen tilhøre skole/barnehage? Minsten skal ikke være med på Luciafeiringen i år så jeg vurderer å bake lucekatter til søndagen og ha de i kombinasjon med tredje søndag i advent, men er ikke helt sikker.
metaMORfose Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Som regel baker vi lussekatter hjemme, men vi har ikke Luciafeiring hjemme. Barnehagen til datteren min har ikke Luciafeiring, og det synes jeg er helt greit. Tradisjonen der er lysfest i steden, og det er vel så hyggelig og mye roligere. En hel ettermiddag i mørket og lavvoen. Ekstra koselig når det er snø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå