FruF Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 åååå, blir gal av denne kvalmen!! Er kvalm så og si hele tiden, det er et slit å sitte foran pc'n på jobb, og når jeg kommer hjem er det rett på sofaen og sove. Noen som har noen gode råd? Har prøvd salte kjeks, pringles, spise jevn og holde blodsukkeret stabilt, B-vitaminer ++ Skal til akupunktør i morgen, håper det kan hjelpe... Men håper denne kvalmen er et godt tegn da, hadde SA tidligere i høst, og da merket jeg ingen kvalme, så håper det går bra denne gangen:)
Anita*født* Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Har ikke mange gode råd,men ayran har hjulpet meg jeg har vært kval i snart 10 uker men ikke kvalm kaster opp men javnt uvel hele tiden, Ayran er yogurt du blander med vann og litt salt,det nøytraliserer magen og har hjulpet meg ,jeg er uvel fra ettermiddagen og helt til jeg legger meg. Verdt prøve iallefall.. Kjøp yogurt naturell bland vann med litt salt... Lykke til
LinditaBonita og baby-09 Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Du gjør egentlig det man kan for å holde kvalmen i sjakk. Finnes selvfølgelig tabletter du kan ta (som er for gravide), men disse er på resept og koster ganske mye. Men du er i hvertfall ikke kvalm lenger da.
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 kjenner VELDIG godt til problemet ditt.dette er mitt tredje svangerskap og har hatt det hver gang.har du prøvd ingefær tabletter?det synes jeg hjelper,fikk faktisk tips om det av ei jordmor her om dagen.har også tatt afipran..,det tar kvalmen men man blir da bare sløv og trett.noe du sikkert også er fra før..!men prøv ingefær,det letter det hvertfall for meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå