Gå til innhold

Tryne!!!:)

*dreamer* <3 Mie Linnea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du i gang med 2. IVF?

Håper det går bra med deg, og at spira sitter denne gangen.

Krysser fingrene for deg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

Så kjekkt at du tenker på meg:)

Jeg er i gang med andre IVF ja. Skal ta blodprøve på mandag for å se om vi lykktes denne gangen. Jeg fikk satt inn to egg denne gangen, men ingen av de var helt topp. Så jeg kan vel ikke si jeg er optimistisk nei. jeg har lyst til å tenke poitivt, men jeg lar vær fordi jeg vet at dersom dette ikek går bra så er jeg redd jeg havner rett i kjelleren. derfor prøver jeg å forberede meg på det verste. Vi fikk ikke mange egg denne gangen heller, så jeg har nok svært lite egg å ta av ja:(

hvordan går det med deg?

Skrevet

Du har kommet så langt i prosessen av du skal ta blodprøve snart ja, så utroolig spennende!!:) Jeg håper av hele mitt hjerte at det har klaffet for dere denne gangen, det fortjener du så innmari. Skjønner godt at du ikke tør å tenke positivt, da blir man jo ekstra skuffa hvis resultatet blir negativt. Synd at eggene ikke var helt topp, og at dere ikke fikk så mange. Dere fikk kanskje ikke noen på frys da? Men det er kjempebra at du har satt inn to egg! Håååper at ihvertfall én spire klamrer seg fast. Tenk om blodprøven sier at du er gravid!!!:) Dette blir noen spennende dager:) Har du noen symptomer?

Med meg går det bra. Etter denne pp´n, så skal jeg og sambo snakke om hva vi gjør videre. Så da satser jeg på at han endelig vil levere sædprøve:)

Skrevet

Å få noe på frus kommer aldri til å skje meg for å si det sånn. jeg har knappt egg til ett ferskt forsøk. sist gang fikk jeg ett, denne gangen to. Så det er ikke så mye å skryte av nei. Jeg har symptomer, men det er bivirkninger av pregnylen som jeg tar hele veien nå. Den gir HCG i blodet, så jeg får typiske grav.tegn. Men det graviditets tegnet som ikke kan komme av pregnylen har jeg lite av desverre:( nemlig stikkninger i livmoren. Så jeg er ikke så optimistisk.

Håper du og mannen finne rut hva som feiler dere. er utrolig frustrerende når den tanta kommer hver mnd uten å vite hvorfor.

Skrevet

Uff, det må være en skikkelig tøff prosess for dere når du får så få egg. Men så lenge de får ut egg, så er det håp:) Det kan jo godt hende at spira har festet seg selv om det ikke stikker i livmoren. Alle svangerskap er jo forskjellige, kanskje stikkingene kommer litt senere denne gangen:) Krysser ihvertfall alt jeg har for deg! Er veldig spent på resultatet, håper jeg ser et jublende innlegg på mandag:)

Tusen takk, det håper jeg og. Er veldig frustrerende å ikke vite hvorfor tanta kommer hver eneste mnd ja. Bare håper at de finner noen levende svømmere, skrekken min er at det ikke skal være noen der.

Skrevet

det er en veldig tøff prosessa ja, en prosess jeg ikke ønsker min verste fiende må gjennom. Den tuller med d eg fysisk og psykisk. Jeg håper jeg kan komme med jubelrop på mandag ja. mannen min har bursdag den dagen ,så den blir veldig utrivelig hvis ikke.

Du får trøste deg med at det er få som ikke har noe levende så ligger å svømmer:) Om det er lite å skryte av så kan dere vertfall få hjelp ved ICSI:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...