Heaven har født::) Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 å kunne starte trening igjen etter fødselen da?
erteposen + 4 Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har begynt etter 6 uker, men hadde ks da. Ventet lenger med magemuskler, men første gange startet jeg på step og svømming med en gang stinga var grodd.
Heaven har født::) Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2008 Oki, tusen takk:) Har så lyst til å begynne nå, men det er bare en uke siden jeg fødte. Men slapp å sy noe denne gangen da,,, Hvorfor skal man vente så lenge egentlig?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Du skal vente 6 uker for at alt innvendig skal få tid til å trekke seg sammen og komme seg litt tilbake på plass. For mye aktivitet for tidlig kan føre til livmorframfall/-nedfall og generelt dårlig bekkenmuskulatur. Gå turer med vogna og gjør knipe/bekkenbunnsøvelser fram til nurket er 6 uker, så kan du begynne å trene deg opp igjen da. Hilsen treningsveileder )
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Du kan begynne når du vil, men bør ikke trene magen før 6 uker. Hvordan det er med svømming og slikt vet jeg ikke, men vanlig trening(gode turer, spinning/sykling, aerobic uten hopp) er det bare å kjøre på med. Tren tre ganger om dagen dine "knipe-muskler". Når de er stramme og fine kan du begynne å trene magen. Slutt ALDRI å trene bekkenmuskulaturen din
Heaven har født::) Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2008 Oki, takk takk:) Da ble jeg litt klokere. Får bare finne litt tålmodighet her da, og vente litt. Og knipe som pokker istedenfor,hihi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå