Gå til innhold

julekort..hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå laget jule kort med bare mine barn på. jeg har 2 fra før og min samboer har 1 fra før, og vi har en felles en

Nå reiste han ut på sjøen før jeg hadde fått tatt noen greie bilder av alle 4 ungene.

Så skulle farmora ha stesønnen min ei helg, så avtalte vi skulle møtes så jeg fikk tatt bilde, men da ble ene av mine unger syke.

Så jeg droppet ideen om julekort av barna i år, siden jeg synes han også skal være med på kortet.

Men så poppet opp en mail fra nfoto om at man rakk å lage julekort, for de hadde rask levering. Så tenkte jeg shit au. Jeg får knipse noen bilder når ungene mine lager pepperkaker, og et bilde av lillemann i julenisse drakt (han er bare 4mnd)

Så jeg tok bilde og laget til julekort på kvelden og sendte av vei bestillingen.

Så nå er dilemmaet mitt. Skal jeg kun gi kort til min side eller begge sider..samboer side også?

Lillegutt er jo barnebarn og tante og onkelunge på den siden til samboer også. Ungene mine er ikke i slekt.

Så får jeg så utrolig dårlig samvittighet for min stesønn ikke er med, men det ble ikke så lett denne gangen det.

Så jeg sitter å vurderer å gi kun til mi side og noen venner av meg. Føler det blir feil å gi til hans side uten stesønnen på kortet.

Prøvde å lete igjennom etter noen passende bilder av han til å ha på kortet, men fant ingen. Et sommerbilde ble likssom litt feil.

Så hva har dere kommet til å gjort?

Jeg føler meg nesten ekkel for jeg laget bilde uten han, men er bare i år lillegutt er baby, så kjekt å sende rundt bilde av han som baby også.Derfor det ble til jeg laget et likevel.

Bedre neste år, for da er samboer hjemme i disse julekort tider også..Så da SKAL alle 4 få være med på kortet. Det bare ble sånn i år desverre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spurte svigermor hva hun syntes jeg..mente jeg skulle sende til alle..så da gjør jeg det :)

Skrevet

det er jo bare og bruke det til alle, og om du føler det rart, kan du jo skrive en liten fotnote til de i fars familie om at det var litt vanskelig å få samlet alle i år.

sansynligvis så vet jo de fleste ditt syn på familien som helhet og tar det ikke "ille opp"

Skrevet

Enig med mortilgunnar, særlig når svigermora di også har sagt det er greit å gjøre det sånn. Om dere har et ok bilde av stesønnen din kan du jo kanskje kopiere opp det og legge med til familien hans? De synes jo sikkert det er hyggelig å få et bilde av ham også, selv om han ikke er med på "hovedbildet".

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg ville sendt ut bilde kun av minstemann, som jo, som du selv skriver er baby kun i år, og ekstra stas å vise fram. Da er det ikke bare stesønn som blir "ekskludert" om du skjønner hva jeg mener... ;)

Skrevet

nå har jo jeg allerede bestilt kortene..

Men vet mora sendte ut bilder i fjord av han og lillebroren på mor side..så vil tru hun lager kort i år også?

som svigermor sier, han får heller være med neste år. Og det skal jeg få til :D

Men søstern ettelyser et bilde av ungene. Hun har av mine to eldste og vil ha et bilde av alle sammen ilag. . Gjerne alle 4

Så da skal jeg jo ta bilde av alle fire og ha i ramme, og kunne kanskje gitt til flere i samme slengen :) Så alle fikk :) Men det blir ikke før etter jul da.. Men er vel lov å gi bilde da også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...