Gjest Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Fra i går til i dag hadde jeg besøk av mamma og pappa. De er på veg til mormor, og jeg bor nesten midt i mellom sjølingene og mormor. Jeg kjøpte meg skap for å få bedre plass i midten av oktober. I den delen hvor det var stang, lovde pappa å lage hyller. Og endelig etter 2 mnd fikk mamma og pappa anledning til å komme med hyllene. Pappa hadde målt litt feil og måtte sage og ordne. Og når pappa gjør noe, rydder han aldri etter seg. Jeg finner igjen verktøyet mitt på de merkligste plasser. Denne gang kommanderte jeg han til å rydde og støvsuge etter seg. For en gangs skyld hadde han forståelse for at jeg trengte avlasting. Jeg kommanderte han også til å bære verktøykassen i boden igjen etter seg. Den er jo ganske tung. Like vel klarte jeg å finne en liten pose med skruer i bokhylla da de hadde dratt.....
Hakkamella Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Hehe typisk fedre.. Enten gjør de 'jobben' og overlater opprydding til andre, eller så blir jobben 'brent opp' med banning og sverging. Min far var i siste kategori. Min svoger er i begge kategoriene, og min mann hører ikke til noen av dem. Han må ha kontroll på hvor ting er, for ellers må man jo stadig kjøpe nytt for ting forsvinner. Godt at du fikk kommandert litt, da!!! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå