Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge sa du det skulle vare igjen? Whisky til frokost blir etterhvert en dyr vane, men det kjennes hakket bedre ut enn uten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan takke din skaper (pølsemakeren) for at jeg ikke kan høre deg humre gjennom hostekulene her på kveldstid.

Ikke kan jeg drikke noe mer før jeg skal ut og være transportsjef heller. Og hvor matt er det mulig å bli?

Skrevet

Herrefred og alt det der, nå er det umulig å svare på alle Kjøttpølsa sine innlegg i min tråd, men mulig på mine egne? Javel. Logikk er ikke for alle.

Så etter hukommelsen: nei jeg har ikke hodepine, tenk, så bædda. Ungen er parkert i stallen og mor har fri til å foreta dypdykk i stillheten, samt at snørra gir seg og hosten først inntrer etter leggetid. Alt i alt, ikke verst.

Forresten, om du vil slippe å lese om deg sjøl, så gjør nå den nye tekniske plattforma det umulig å søke opp ord på tre bokstaver, så jeg får aldri søkt opp innlegg om meg sjøl mer, det kan jo være minst like greit.

Skrevet

Hæh, bisarrere og bisarrere, jeg hadde da faktisk kjøttpølsas innlegg i tråden oppe for to sekunder siden, men da jeg posta innlegget mitt forsvant de. Noen på teknisk som har røyka sokkane sine igjen, trivelig det.

Skrevet

hehe:-) Ser nesten ut som det er flere som har røyka sokkene her i denne tråden Luten. Synes faktisk det er litt dårlig gjort av gjengen på teknisk at de lar det se ut som du svarer i ren feberfantasi:-) Ønsker deg god bedring. Hjelper med Lucky Strike, HB og alkoholfritt øl.

Skrevet

Herrefred kan du si jeg sier hællemi for et styr, jeg begynner å lure om enkelte her har noen dårlige assiasjoner med sebra siden alle mine svar var enkelt visket bort. Jeg mener......en sebratråd liksom....hmm...

Jeg skrev i forrige innlegg at du får la barnevernet ta barna dine, for det er jo bare å fortsette sytingen om snørr og tårer så er det alltids noen her på dib som tar kontakt med de......:-,)

Blir de sponsa av bv tro? Eller er det bv som skjuler seg under noen nick?

Ja ja, jeg humrer over hvor dypt du har slikket brevet jeg sendte deg og funderte på om du sleiket eller kokte te av den?

Ellers så er jeg alldeles ikke uten empati og sier god bedring til deg, jeg sitter fortsatt med snørr men ellers bra så du har da gode utsikter til juledagen.

:-,)

Skrevet

Ja, det er jo ikke akkurat noe som framstiller meg i det beste lys, dette over her - stemmene i hodet, liksom.

Skrevet

Nei, unga er sjølgående så jeg kan sjølmedisinere i dyp transe, men jeg lurer på om ikke noen andre her inne har sjølmedisinert vel grundig. (Hva var du snakka om på sebratråden siden folket tok av?)

Skrevet

Duh, lut, du kan begynne å syte når det har vart i 6 uker.

Hilsen hun som for et øyeblikk siden hosta så voldsomt at hun spydde på mannen. Heldige mannen...

Skrevet

Greit, men hva skjedde med "smerte er som gass i en ballong"? Jeg bare spør (spyr).

Dessuten har jeg strukket ett eller annet som går på tvers i ryggen og er vesentlig for at hosten skal få med seg tolvfingertarmen opp.

Symp, forøvrig, til dere begge, og helt uambivalent (se min storhet i motgangstider).

Skrevet

Smerte er som gass i en balong? Stigende?

Veldig imponert over din evne til å føle sympati. Selv bare ler jeg av mennesker som tror de er syke. Det er tross alt ganske tydelig at ingen i verdenshistorien noengang har vært så syk som meg. Jeg skulle vært forsket på, tror ikke noen noengang har overlelevd slik sykdom. Jeg må rett og slett være et unikum av et menneske..

Forøvrig har jeg funnet ut at stkdom har virkelig heldig utfall på vekten. Jeg har gått ned 4kg siden tirsdag. Muligens ikke helt heldig i gravid tilstand, men definitivt noe å ha i tankene til senere anledninger.

Skrevet

Nei, poenget (fysikk 2.0) er at den er overat i ballongen, så det er ikke gass bare i et eneste hjørne selv om det er bare litt gass.

Jeg kan anbefale omgangssjuken for vekttap, der røyk det noen kg, ja. Og siden jeg gikk direkte over i det her burde jeg sett smekker ut, men i stedet er jeg flabbete av ikke å ha orka å røre en finger på snart en måned. Alt fra puppa til snasken ser egt ut som gammal vassgraut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...