mini nr to på vei Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Kan jeg få oppskriften? Fikk lyst å lage jeg også.. dersomdet ikke er så veldig tidkrevende?!
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 karameller er kjempe enkelt.. oppskrifter finner du overalt på nettet.. trengr kun, fløte, sirup og sukker:) var vel egentli ikke meg du siktet til, men svarer likevel eg=) hehe
januar mamma Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 hei oppskriften jeg fant på nettet var 3dl fløte 2 dl sukker 1 dl sirup tar litt tid men det står og koker seg selv mens jeg sitter her og trykker på pc
januar mamma Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 et lite tips til:) tror det går kjappere med en vid kjele (kansje stekpanne) det skal jeg prøve neste gang
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Jeg lagde igår, naaam!!! 1 boks Vikingmelk 250 gr sukker 1,5 dl lys sirup 1/4 ts salt 50 gr smør Smelt smør, bland så resten i, la det småkoke i ca 50-60 min under stadig omrøring. Jeg brukte en stor, svart kasserolle. Smør det utover en plate med bakepapir og sett kaldt.
moder3 Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Er det noen oppskrift som blir til litt hardere karameller? Dvs, stivner litt etter kjøling slik at det går an å ta de fra hverandre i platen uten at de flyter utover?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå