Gjest Siklerotte Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Hva skjer 'a bagera? Har du vært på julemarkedet på Rådhusplassen?
Mom2Two Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Jeg er syyyyyk:( Det er litt stressende, for har mye å gjøre som jeg nå ikke får gjort.. Men det blir vel.. Jeg har ikke vært på julemarketdet på Rådhusplassen, men det har jeg faktisk tenkt å få med meg! Tenkte også å ta en tur på Akershus festning, er visst litt julegreier som skjer der også. Så koselig ut i annonsen i hvert fall..hehe.. Hva skjer lenger end i veien da?
Gjest Siklerotte Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Samme tilstand her, har ikke fått vært på trening på to dager og merker det snart klikker for meg... Men er ikke så mye jeg får gjort med det... God bedring til oss begge, hehe! Julemarkedet på Rådhusplassen var omtrent like dårlig som det i fjor (om du var der) og egt. ikke verdt turen, hehe. Vi var raskt innom og raskt ut igjen! Ikke fått med meg at det skal være noe på Festningen, hva er det for noe da? Har tenkt oss på det på Folkemuseet på lørdag da kanskje, det virket ganske koselig...
Mom2Two Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Kjipt å være syk før jul, så mye som skjer og så mye som skal ordnes. Nei, var ikke der i fjor, men kanskje det ikke er verdt det da.. På Akershus festning skulle det være noe dukketeater og litt forskjellig annet. Tror de hadde en nettside. Skal si fra om jeg finner linken. Så bare annonsen i Aftenposten. På Folkemuseet er det nok koselig nå, men veldig folksomt:-p Ja, god bedring til oss:-p
Gjest Siklerotte Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Jeg pleier ikke å handle julegaver før rett før jul uansett, tenkte jeg skulle prøve på tirsdag - men endte bare opp med å kjøpe ting til meg selv =D hehehe... Så jeg har aldri så mye å fikse før jul. Nei, det er egentlig ikke verdt det, sånn helt ærlig. Litt spesielle tilstander der. Har tilogmed en bod fra Russland, med nonner og greier i, masse julemusikk og en som leser Bibelen - kan jo selvfølgelig ikke gå glipp av noen minutters bønnelesning, selv om hun står på jobb. Middelmådig drittgreier, vet ikke om jeg kan si at det var bedre enn ifjor heller. Folkemuseet er nok veldig folksomt ja, men jaja, vi får prøve oss om vi orker! Hehe
Mom2Two Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Man må nesten stålsette seg når man skal slike steder. Synes folk stresser noe innmari før jul. Det er kavete uansett hvor man skal...urk.. Dere får ha lykke til på søndag da.. Det beste er sikkert å dra tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå