Gå til innhold

Flere som ikke skal ha flere barn, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer til å savne å gå gravid? Kjenner jeg blir kjempe misunnelig når venninnene mine blir gravide:-)

Følelsen av de første sparkene, den første ul o.s.v. Kommer til å savne alt dette..

Har 4 nydelige barn, så de fleste himler med øynene når jeg sier det, hehe!

Flere som tenker slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det!! Har tre barn, og det blir ikke flere. Men jeg er misunnelig på de som er gravide rundt meg... Nesten så en skulle ønske det var lovlig å være surrogatmor i Norge :-)

Skrevet

Nope...ikke det minste... Jeg er bedre på å ha barna på utsiden enn innsiden ;o) Har to praktfulle jenter, og det holder i massevis. At andre rundt meg får gleden av å få barn er bare hyggelig.

Skrevet

Jupp, kjenner det skrangler i eggstokkene, hehe... Men har to egne og to på "lån" så det får nok bli med det... *sukk*

Skrevet

Jeg skal ha flere barn, men gud som jeg guer meg til å sette til verden det siste... Jeg elsket å være gravid, syntes det å føde var helt topp, og at mannen min mener at det holder med en til er litt tris å tenke på... Blir skikkelig missunnelig når noen blir gravide, men unner de det selvsagt av hele mitt hjertet:)

Skrevet

Jeg vil ikke ha flere barn og er ikke misunnelig på venninnene mine som er gravide. men det føles tungt å vite at jeg i en alder av 24 er ferdig med å få barn..jeg har 3 stykker, og kjenner at det holder nå. Likevel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...