Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 fikk vite på visning i dag at de har sluttet med at vi får velge gratis bildet selv!! de kaller det nå "fotografens favoritt", men det var ganske tydelig at det bildet som var valgt, var valgt for å få oss til å kjøpe flere bilder.. for det var ikke fint... SKUFFET!!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Da var jeg heldig. Jeg fikk velge selv for to uker siden. (Har ikke fått bildet ennå, men).
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Ei venninne av meg fikk gratis gravid-fotografering, og når babyen var kommet.. og fikk velge ett bilde.. og fikk noen på data også.. finnes det enda?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 nei, det var en kampanje som gjaldt i fjor fikk jeg beskjed om.. vi har vært hos fame tilsammen 4 ganger og fått velge på alle utenom den siste nå.. kan jo være forskjell på hvem du møter hos Fame, men i tønsberg får man ihvertfall ikke velge.. jeg ble så skuffet! syns de burde opplyse om det før vi kom til fotograferingen, siden vi tross alt har vært der så mange ganger og trodde vi visste hva vi gikk til liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå