Gå til innhold

Pergo jenter:-))

Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID*

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,hei.

Er det flere som bruker pergo i disse tider?

Det er min første gang og jeg har jo hundre spørsmål hehe..

Når kommer el etter pergobruk noen som vet det??

hadde vært fint om flere som bruker pergo hiver seg med denne tråden,så kan vi følge hverandre:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg bruker også pergo for første gang så vet ikke så mye om det ennå. Men jeg hadde positiv el-test på dag 15. Begynte på kuren på dag 3 og i 5 dager. Det er visst forskjellig hvilken dag man får beskjed om å begynne på...av en eller annen grunn:-)

Skrevet

Hei!

Jeg har brukt pergo i to måneder, men jeg sjekket aldri etter el, så vet ikke når den kom. Jeg ble gravid på første runde, så jeg fikk i allefall eggløsning den første gangen.

Er på ingen måte ekspert på "pergobruk", men spør hvis du lurer på noe, så kanskje jeg kan hjelpe! :)

Skrevet

har begynt på dag 3 jeg også.trodde det var dag 5 men,men sto dag 3 på pakken.i dag er det dag 2 med pergo og jeg har en forferdelig hodepine...blir spennende å se om det har noen effekt:-))

Når har dere ikm da jenter?

Skrevet

jeg venter og venter på TR nå jeg da...skal komme nå de nærmeste dagene,så bare å vente enda litt til..hadde en periode tidligere i år,hvor jeg ikke hadde mensen i det hele tatt. så da fikk jeg provera,som gjorde at jeg fikk TR. men etter det fikk jeg TR veldig ofte,og sannsynligvis ikke EL. så derfor har jeg fått pergo tabletter nå,som jeg håper jeg får begynt på snart. men hvis jeg ikke får det snart,tenkte jeg å ringe gyn min, og spørre om jeg kanskje skal ta en kur til med provera`n. hvis det tar lang tid før jeg får TR liksom...eller blir det dumt? men er jo eventuelt ikke noe annet å gjøre da...

Skrevet

er det ikke typisk da....det er jo til å bli gal av.jeg hadde ringt gyn hvis jeg var deg.ikke dumt i det hele tatt.

Skrevet

har liksom hatt mensen ganske ofte i det siste,og nå får jeg det ikke i det hele tatt...typisk det ja.. jeg får se over helga,har jeg ikke fått noe i begynnelsen av uka ringer jeg gyn. jeg har jo tablettene her,så trenger jo bare ringe å spørre. hatt så mye kontakt med han i det siste,så han vet godt hvem jeg er. hehe...

Skrevet

Jeg har tatt dobbel pergo kur denne gangen her. Fikk ikke EL av enkel, men denne gangen merka jeg GODT når EL var! Var skikkelig øm i sidene i flere dager. FF sier at jeg har hadde EL på dag 21. Men jeg tror egentlig at jeg hadde den på dag 19. Er litt forvirra bare. Har foreløpig ikke noen symptomer enn veldig såre brystvorter. Det fikk jeg dagen etter EL. Så tanta er vel på vei igjen...

Skrevet

Heia! Jeg er også førstgangs pergobruker. Begynte på dag 4 og tok i 5 dager 2 tbl. Nå er jeg på dag 13 og venter spent på EL. Har ikke testet ennå i dag da, men har ingen symptomer på EL. Synes dette er fryktelig spennende!! :-) Jeg har forøvrig to barn fra før og de lagte vi uten noen form for hjelp, så jeg vet ikke hvorfor 3.mann skal være så vanskelig å få til! Har prøvd i 2 år snart og hatt en SA.

Skrevet

hei igjen:-))

er det noen av dere som får hodepine av pergo?jeg har hatt kraftig hodepine i dag og i går kveld..

solsikke:hei hei.spennende med el rett rundt hjørnet:-))vi har 3 barn som kom uten problemer,men attpåklatten lar vente på seg..har prøvd i 1 år og har hatt 1 MA i uke 11 i feb..

håper det lykkes for oss alle snart;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...