Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 I begynnelsen, før vi fikk barn var d ikke noe problem å besøke svigers. Vi hadde et greit forhold. D virket som om de likte meg, og var glad for at sønnen deres hadde truffet meg... Men den dagen hun fikk høre sv sønnen sin at jeg var gravid ble hun liksom ikke glad. Ikke gratulerte hun oss eller på noen måte viste glede over at de skulle bli besteforeldre. Hun sa ikke et kløyva ord til meg i d hele tatt når d gjaldt svangerskapet. Etter d har jeg også trekt meg unna, og vi har på en måte kommet i en ond sirkel. Men nå når veslejenta har kommet, da skal hun bry seg, og styre med ditt og datt! Hun har også begynt med en forferderlig smisking... d blir så utrolig falskt. Jeg klarer henne virkelig ikke lenger, og storgruer meg når vi skal på besøk, så jeg har begynt med endel dårlige unnskyldninger for å slippe unna. Har klart hittil å slippe unna, men nå i jula blir d vanskelig. Hva skal jeg gjøre? Jeg klarer rett og slett ikke å være sammen med henne lenger!!!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Forstår deg så godt!!! Men har dessverre ingen gode råd! Har det akkurat likedan. Hadde et godt forhold helt til jeg be gravid. Da vi fortalte om svangerskapet så det ut som om vi hadde kjørt over katta dems, og slik fortsatte det helt til fødselen. Etter at snuppa ble født begynte hun å springe dørene ned her i en kort periode, for at det så kun ble kritikk over tlf. Da hun var rundt en mnd mente svigermor at det var på tide med grøt slik at hun kunne mate og passe henne. (Jeg ammer) Da jeg ba svigerfamilien vaske hendene før de holdt snuppa, blei jeg kalt hysterisk og overbeskyttende. (de kom rett fra hundegården der de har fire bikkjer) Hun mener også at snuppa bør ligge slten i vogga og gråte for å drøye måltidene på dagtid (hu ammer stortsett bare hver 3 time) For det gjør henne sterkere..... :S Nå er snuppa snart fem mnd og vi ser nesten aldri svigermor. Hun ringer av og til min mann og kjefter og kritiserer oss for forskjellig. Vi inviterer henne på besøk og jeg er altid høffelig og dannet mot henne, men når hun er her er hun alt for opptatt av å kritiserer sin andre svigerdatter og svigersønn.. Skjønner ikke hva jeg kan gjøre for å forbedre forholdtet. Begynner å bli drittlei... Sorry langt og rotete inlegg. Måtte få ut lit steam. Er myyyyye mer jeg kunne skrevet, men orker ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå