Gå til innhold

Trenger hjelp igjen ang sopp/trøske..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi fikk det i munnen, og jeg på brystene. Fikk Mycostatin til henne, hvor hun fikk 1ml 4 ggr dagl. Og jeg smørte av det samme på brystene mine 4 ggra dagl. Vi sluttet igår etter 6 dager med behandling, det hadde da vært borte noen dager. (Legen sa ikke noe om hvor lenge vi skulle bruke det, var det for kort tid kanskje?)

Men jeg så nå, når jeg skulle amme henne, at huden min ved brystvorta begynner og flasse av igjen, sånn som det gjorde når jeg hadde soppen, vil det si at vi ikke er kvitt det, så vi bør fortsette behandlingen? Eller er det sånn det skal være? Håper noen kan hjelpe meg... Prøvde og se i munnen hennes om hun var hvit, men fikk ikke til og se så godt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde eg vedlikeholdt med GUL farris. Det er virkar like bra som noko anna. Eg hadde også trøske på puppen, gutten min hadde fullt inni munnen. Tok farris på ein qtips inn i munnen hans og smurte på puppen samtidig, tok sutten hans i farrisen også. Var ikkje mange dagane me bruka det, bruka bryst skjold i to dagar trur eg før det verste var over og såret på puppen hadde grodd.

Så bruk skjold og GUL farris først, det beste er å holde seg unna medisiner så lenge ein kan. Og bruk det når du ammar, smør på etter hvert måltid, inni munnen og på puppen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...