Gå til innhold

Noen som er godt vant med strips testene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt disse en del før forige gang jeg ble gravid, og en del ganger nå, siden jeg ikke har fått mensen tilbake etter fødsel. En fin måte å sjekke opp om man er gravid;)

Så her kommer mitt spørsmål, de gangene jeg har tatt de før har de vært helt blanke, og d også lenge etter virketiden.. glemmer å kaste de:p så da ser jeg en siste gang før de går i søpla:p men i dag var den positiv!?! ble helt forfjamsa, og tok en til. den ble og positiv, vel og merke etter virketiden...... de er ikke helt klare, men ser helt tydelig en strek (to streker da;p) er det bare sånn de er? har aldri fådd positiv etter virketid før................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri fått falske positive tester med billigtestene, og mine svake tester har blitt sterke positive tester etterhvert...:)

Skrevet

Man skal ikke stole/se på de etter det har gått for lang tid. Jeg brukte disse mye under prøvetiden sist!

Skrevet

Jeg har brukt strips-tester som jeg har bestilt fra Danmark, og de har fungert helt supert! jeg tror du kan være tidlig gravid;) Vent en dag eller to, så tar du en ny test, så skal du sikkert se at den blir raskere positiv:=)

Skrevet

Lollypoppa- fikk du falskt positiv noen gang da du brukte dem da?

Skrevet

Ja, jeg fikk det. Prøvde i nesten 1 år før spiren satt.

Og testet falskt positivt 2 sykluser etter hverandre. Gjett om jeg var skuffa når mensen kom =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...