Musemor med tre søte små Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Den skal vel blandes med mm eller mme ellers blir den for energifattig
Rorrimamma Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 Ville bare være et engangstilfelle... eneste butikken her er fri for mme og jeg har ikke lappen samboer er ikke ferdig på jobb før fire. Når han våkner om en time er han nok sulten...............
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Det kjem jo ann på da. Er ungen allergisk el inntollerang mot mjølk så er det noko anna. Ei eg kjenner fikk beskjed om å gje ungen maisgraut med vann fordi han er allergisk mot mjølk, MEN det må supplerast med anna for å få i dei nok næring. Ho fikk jo opplegg fra sjukehuset da. Men slik ein gong så gjer det ikkje noko.
Kanutten83 Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Den kan blandes med vann, men da blir det ikke tilstrekkelig med næring. Er det et krisetilfelle hvor mm eller mme ikke befinner seg i huset og du ikke har mulighet for å få tak i det med engang så går det nok bra å gi i et engangstilfelle:) Bare gi melk med engang det i hus:)
Rorrimamma Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2008 Kjempegreier. Takk for svar Klokken 16 er det mme i huset. Første gang jeg har opplevd de var tom på butikken... Og bruker medisin som gjør at jeg ikke kan gi mm, irriterende..... Men da blir det vann dette måltidet da
Musemor med tre søte små Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 OK, som et engangstilfelle er det sikkert greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå