Gå til innhold

var på ul i dag :) ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

så ikke så mye..men den lille prikken var babyen min :) det er en helt fantastisk følelse :)

trodde jeg var litt over 6 uker på vei,men ble satt tilbake en heel uke...det var litt kjedelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heei :)

Høres ut som du hadde en positiv opplevelse med tidlig UL? :) Godt og høre. Vet du når du hadde EL forresten? Jeg skal på UL når jeg er 6+6 , og vet jeg hadde EL rundt 14-15 nov.. men vet jo at jeg kan bli satt tilbake for det! Men håper jeg ikke blir satt så veeldig mye tilbake.. ;P

Fikk du se et dunkende hjerte, eller var det kanskje litt tidlig?

Skrevet

Hehe, vi hadde EL samme dag(er). ;D

;)

Skrevet

ja det var kjempe gøy :) fikk med meg et bilde og greier :) legen bare lo av meg..hu syns det var litt tidlig å be om bilde,det var jo ikke mye man så..hehe :P tror jeg hadde EL rundt 12-13 nov...

fikk ikke sett dunkende hjerte..men den var jo bare 3mm...vet du hvor mange uker man ca er når den er 3mm forresten?

Skrevet

jeg hadde 13 nov. Termin 8 aug. ;)

Skrevet

er ikke sikker på hvor langt d er når den er 3mm, men jeg var på tidlig ul i går å da fikk jeg vite at jeg er 7 uker å at den er 11,4mm:)

Skrevet

Ikke sant det er rart og godt? :-)

Var også i dag, ser ut til at vi er omtrent like langt på vei. Jeg hadde EL rundt 16-17 november og har foreløpig termin 13. august.

Skrevet

Så flott alt så bra ut ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...