blond Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Barna mine skal dekorere et glass og jeg tenkte at de skulle bruke silkepapir og bilder av seg selv, men hvordan skal jeg gjøre det for at glasset skal kunne vaskes?
ana baroma Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Kan hende det er mulig med sånn decopouagelim? Aner ikke om det kan vaskes etterpå, men det er jo enslags lakk, så kanskje det går an å vaske for hånd iallfall:)
metaMORfose Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Det går an til å kjøpe glassmaling, da brenner du det i stekovnen og det kan da vaskes. Vet ikke om det går an til å ta det i oppvaskmaskinen, men vanlig oppvask i kum går greit. sjekk: pandurohobby.no De har alt!!
metaMORfose Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?QRY=glassmaling&p=IXS750
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 decoupagelim er billigst på europris, har jeg funnet ut....og herder du glassene i stekeovnen, så kan du vaske det i oppvaskmaskinen:)) Anbefales å bruke et par strøk med lim:))
blond Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2008 Kan man ha limet over bilder uten at bildene blir ødelagt?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Med decoupagelim skal man ha et par strøk over bildene ja. I tillegg til et under selvsagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå