jiha Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har tatt disse en del før forige gang jeg ble gravid, og en del ganger nå, siden jeg ikke har fått mensen tilbake etter fødsel. En fin måte å sjekke opp om man er gravid;) Så her kommer mitt spørsmål, de gangene jeg har tatt de før har de vært helt blanke, og d også lenge etter virketiden.. glemmer å kaste de:p så da ser jeg en siste gang før de går i søpla:p men i dag var den positiv!?! ble helt forfjamsa, og tok en til. den ble og positiv, vel og merke etter virketiden...... de er ikke helt klare, men ser helt tydelig en strek (to streker da;p) er det bare sånn de er? har aldri fådd positiv etter virketid før................
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Mener å ha lest her inne at det kan bli feil utslag etter 5min, fordi det kan skje en reaksjon i stripsen som kan føre til en falsk positiv... Men jeg ser for meg at det jo ikke kan "dannes" hcg hormoner i stripsen etter 5min om det ikke er fra urinen? For det er jo disse hormonene som lager "gravid"streken. Har du link med bilde av stripsen din?
jiha Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 nei desverre:( har lest en plass at det kan komme en skygge strek, men denne er rød, og det blir den jo bare ved hcg? uff, får kjøpe en cb digital å ta om noen dager;)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har fått skyggestrek på dem mange ganger, men hvis den er rød så er det nok ganske sannsynlig at du er gravid:) Ta en CB digital i morgen tidlig:) Masse lykke til!!!
*SmurfeMamma* Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 nesten det samme jeg opplevde i dag..... den ble posetiv etter 15 min... har alderi opplevd det før jeg heller.... har sikkert tatt 100 av disse til sammen... var testoman forrige gang vi var prøvere... da brukte vi 14 mnd på å bli gravid.... jeg har ikke ikm før 19.desember da... så er jo egentlig litt tidlig å teste, men jeg fikk en følelse av at jeg brare måtte teste i dag.... streken min er svak, men den er der, rosa og tykk... godt synelig, men det er vanskelig å ta bilde av den.... håper for oss begge at de ikke lyver... jeg skal ta en ny test i morgen tidlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå