Gå til innhold

Mensenmurringer og modning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er førstegangs og er 38 fullgåtte uker. Den siste uken har jeg hatt jevnlige mensmurringer som ikke har vært spesielt vonde, nesten litt godt faktisk, fordi jeg kjenner at det er noe som skjer :)

Men de siste dagene (nettene) har det blitt verre, og inatt hadde jeg utrolig vondt i ryggen og magen: det kom i bølger og var veldig ubehagelig. Men det 'skjedde' ikke noe... og jeg lurer på; kan det fortsette sånn i lang tid fremover? Eller betyr dette at noe er på gang snart? Jeg føler at det kan bli veldig slitsomt om det skal fortsette sånn i opptil 4 uker (om jeg går over tiden...).

Noen som har tidligere erfaring med sånt? Gått leeeenge med vonde mensenmurringer, eller startet fødselen kort tid etter at det begynte å bli vondt?

Gutten min har ikke festet hodet enda.... Så jordmoren mente det fremdeles var en stund igjen... *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres det ut som maserier og det kan fortsette en stund ja. Du kan prøve å ta deg en varm dusj eller en paracet når det står på. Er det ekte rier, så funker ikke det, men er det maserier skal det lindre... Du får trøste deg med at du er på rett vei, selv om det er ubehagelig når det står på...:)

Skrevet

Kansje jeg ikke er så oppløftene nå, men ja det kan holde på sånn overtermin, for her sitter jeg :( Hadde en uke for alt dabbet av, men siste uka har vært slitsom. Heldigvis ikke lenge igjen nå da!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...